«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل جدید لپ تاپ های اپل در راه است

شرکت اپل به تازگی امتیاز کامپیوترهای مک را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرد. همگی این لپ تاپ ها قابل حمل بوده و به همین زودی، این چنین لپ تاپ هایی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت اپل به تازگی امتیاز کامپیوترهای مک را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرد. همگی این لپ تاپ ها قابل حمل بوده و به همین زودی، این چنین لپ تاپ هایی عرضه خواهد شد.

شرکت اپل در مورد لپ تاپ های جدید اطلاعاتی را منتشر نکرده است. سیستم عامل این مک بوک ها ، macOS  است و به تازگی در کنفرانس WWDC نسخه کاتالینا معرفی شد. شاید یک مک بوک ۱۲ اینچی و یک مک بوک ۱۶ اینچی پرو، مهم ترین لپ تاپ هایی باشند که در آینده عرضه خواهند شد.

این خبر برای کسانی که به نوت بوک های بزرگ علاقمند هستند خبر خوبی است ، مک بوک ۱۶ اینچی پرو در واقع به مدد حاشیه های کم نمایشگر و بدنه باریک، یک صفحه نمایش بزرگی را در دل خود دارد.

این که شرکت یک لپ تاپ ۱۷ اینچی را عرضه نمی کند خود یک خلاء بزرگی محسوب می شود و شرکت از سال ۲۰۱۲ تا کنون  این کامپیوتر را بروز رسانی نکرده است.

شرکت اپل این لپ تاپ ها را شهریورماه عرضه خواهد کرد

شاید شرکت یک مک بوک ایر را در دو نسخه ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه کند. البته از آن جایی این لپ تاپ به تازگی معرفی شده شاید شرکت نسخه بروز رسانی آن را عرضه نکند.

امتیاز لپ تاپ هایی که شرکت اپل در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثب کرد شاید همگی به غیر از لپ تاپ ۱۶ اینچی پرو بروز نشده باشند بخاطر این که این لپ تاپ همگی دو هفته پیش معرفی شدند. براساس پیش بینی شرکت اپل قرار است که این لپ تاپ ها شهریور ماه معرفی و عرضه شوند و بعد از آن کاربران این نوع لپ تاپ ها می توانند این نوع لپ هاپ ها را خریداری کرده  و استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178456
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه