میهن صنعت گزارش می دهد:

نسل جدید موستانگ کالیفرنیا اسپشیال معرفی شد+عکس

خودروی موستانگ کالیفرنیا اسپشیال بخشی از تاریخ افسانه ای نسخه های موستانگ است که در سال 1968 روانه ی بازار شد و هم اکنون فورد قصد دارد تا نسخه ی 2019 این محصول جذاب را روانه ی بازار کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سازندگان نسخه ی اولیه فورد موستانگ GT/CS (California Special) تمرکز ویژه ای بر روی طراحی منحصر به فرد و اسپرت تر این محصول آمریکایی داشتند و در واقع عملکرد و پیشرانه ی آن در مقایسه با ظاهر آن از جذابیت کم تری برخوردار است.

 اگرچه نسل جدید فورد موستانگ کالیفرنیا اسپشیال ژن هایی را از مدل 1968 به ارث برده اما شاهد تفاوت چشم گیری نیز هستیم.

از تغییرات ظاهری آن می توان به استفاده از رینگ های 5 پره، جلو پنجره ای مشبک مشکی و نیز اسپلیتر Performance Pack و در نتیجه ظاهری تهاجمی تر اشاره کرد.

کابین این محصول محبوب آمریکایی حامل اخباری خوش برای علاقه مندان خود است که از برجسته ترین آن ها می توان از آپشن سیستم صوتی بنگ و اولافسن با قدرت 1000 وات و 12 اسپیکر نام برد.

به علاوه، در بخش فنی نیز این محصول ارتقا یافته و از فناوری اتوماتیک rev-matching بهره برده که گزینه مناسبی برای پیشرانه ی 5 لیتری با توان خروجی 460 اسب بخار است.

تاکنون، شرکت آمریکایی فورد اطلاعاتی در خصوص قیمت این نسخه ی افسانه ای منتشر نکرده اما پیش بینی می شود در تابستان سال جاری به بازار عرضه شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=149145
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه