میهن صنعت گزارش می دهد؛

نسل جدید میتسوبیشی شوگان اسپرت در راه بازار انگلیس+تصاویر

شرکت میتسوبیشی از عرضه شوگان اسپرت به بازار انگلیس در اوایل سال 2018 خبر داد. پیش از این تولیدات نسخه ی قبلی این خودروی محبوب در انگلیس متوقف شده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت میتسوبیشی از عرضه شوگان اسپرت به بازار انگلیس در اوایل سال 2018 خبر داد. پیش از این تولیدات نسخه ی قبلی این خودروی محبوب در انگلیس متوقف شده بود.

پیش بینی می شود این محصول ژاپنی به دنبال معرفی خودروی جدید میتسوبیشی اکلیپس در ماه ژانویه، با ارزش  30 هزار پوند در بازار انگلیس به فروش برسد.

در سال 2015، مدیر عامل این شرکت، لانس بردلی در پاسخ به توییت اتو اکسپرس در خصوص بازگشت این خودروی محبوب به نمایشگاه های اتومبیل انگلیس عنوان کرده بود، "عرضه ی این شاسی بلند در انگلیس غیر ممکن نیست."

با توجه به تصاویر، پاجیرو اسپرت که با عنوان میتسوبیشی شوگان اسپرت شناخته شده، با الهام از شاسی بلند دیگر این شرکت، اتولندر و نیز براساس پلت فرم نسخه ی جدید L200 طراحی شده است.

در زیر کاپوت این محصول سامورایی ها، یک پیشرانه ی دیزلی 2.4 لیتری با قدرت 198 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتون- متر قرار گرفته است.

انتقال قدرت در این شاسی بلند از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به سیستم چهار چرخ متحرک صورت می گیرد.

از دیگر آپشن های این محصول فوق العاده می توان به سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی اشاره کرد.

بنا به اعلام این شرکت، دو تریم متنوع برای این خودرو پر قدرت به بازار انگلیس عرضه می شود که هر دو از صندلی چرم بهره برده اند.

فناوری های به کاربرده در کابین این محصول کشور ژاپن شامل سیستم اینفوتیمنت، اندروید اتو، اپل کار پلی، سیستم هشدار نقاط کور و دوربین 360 درجه می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=138330
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه