«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل جدید هیوندای توسان معرفی شد

نسل چهارم هیوندای توسان و در واقع پرفروش ترین خودرو این برند معرفی شد که برای رقابت با کیا اسپورتیج، فولکس واگن تیگوان و پژو 3008 آماده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل چهارم هیوندای توسان و در واقع پرفروش ترین خودرو این برند معرفی شد که برای رقابت با کیا اسپورتیج، فولکس واگن تیگوان و پژو 3008 آماده می شود.

نسل جدید هیوندای توسان با تکنولوژی های و تغییرات جدید همراه شده است و با زبان طراحی متمایز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این خودروساز کره ای در اواخر سال 2019 از این مدل جدید با الهام از کانسپت Vision T رونمایی شد.

طراحی جلو پنجره ای این مدل کاملا به روز شده و در کنار چراغ های ال ای دی یکپارچه نمایی جذاب به خودرو بخشیده است که در صورت عدم رانندگی کاملا پنهان می شوند. نمای خارجی این مدل تجسمی تر شده و قوس چرخ های مربعی شکل با تریم کرومی در نوع خود قابل توجه است.

نوار چراغ های ال ای دی عقب نیز یکی دیگر از تغییرات این مدل تازه وارد به شمار می رود که در سراسر خودرو کشیده شده است. برف پاکن در زیر اسپویلر پنهان شده و طراحان تمام تلاش خود را کرده اند که درب عقب دارای طراحی صاف باشد.

ابعاد این مدل به نسبت نسخه های قدیمی بزرگ تر شده و فاصله محوری نیز 10 میلی متر افزایش پیدا کرده است.این شرکت مدعی شده که فضای پا در این مدل بیشتر شده و در نتیجه سرنشینان احساس راحتی می کنند.امکان انتخاب رینگ های آلیاژی 17 و 19 اینچی و همچنین 9 رنگ بدنه برای مشتریان به وجود آمده است.

کابین نسل جدید هیوندای توسان نیز میزبان تحولات زیادی شده است که از جمله می توان به صفحه نمایشگر 10.25 اینچی ابزار دیجیتال، فرمان جدید، یک صفحه نمایشگر 10.25 اینچی در مرکز با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد. 

 یکی از قابلیت های قابل توجه کابین این خودرو هیوندای سیستم مسیریابی Last-mile است و در صورتی که راننده نتواند در مقصد پارک کند، به طور خودکار مسیر به گوشی هوشمند راننده ارسال شده و به کمک مسریابی پیاده به مقصد برسد. به علاوه، قابلیت پارک واطلاعات ترافیکی به پکیج این سیستم مسیریابی اضافه شده است.

صفحه نمایشگر اینفوتیمنت در کنسول وسط قرار گرفته و به جای استفاده از سوییچ های فیزیکی، از کلیدهای لمسی و روشن بهره برده اند. هیوندای توسان 2020 با چند پیشرانه و شاسی عرضه می شود که در زیر کاپوت نسخه پایه یک پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 148 اسب بخار قرار می گیرد.

علاوه براین، امکان سفارش پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر بنزینی با یک کمکی 48 ولتی هیبریدی میانه با قدرت 148 و 178 اسب بخار برای مشتریان وجود دارد. شرکت هیوندای مجموعه ای از سیستم های کمک راننده برای این خودرو در نظر گرفته است و از جمله می توان به دستیار هوشمند برای پارک خودرو اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200924
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه