میهن صنعت گزارش می دهد:

نسل جدید ون های پژو معرفی شد

پژو سومین برند گروه خودروسازی PSA است که از نسخه ی جدید ون خود براساس MPV رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پژو سومین برند گروه خودروسازی PSA است که از نسخه ی جدید ون خود براساس MPV رونمایی می کند.

 لازم به ذکر است، گروه بزرگ خودروسازی PSA  در هفته ی اخیر نسل جدید خودروهای تفریجی و مسافرتی خود را معرفی کرد.

این برند خوش نام در نسل جدید خودروهای تفریحی خود از عنوان ریفتر (Rifter) به جای پارتنر Tepee استفاده کرده و پیش بینی می شود براساس پلت فرم EMP2 ساخته شوند.

این محصول در کنار دیگر ون های این شرکت فرانسوی از جمله واکسهال کامبو لایف و سیتروئن برلینگو در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مهندسان این شرکت نهایت سلیقه را در طراحی این خودروی تفریحی به کاربرده اند و محصولی با ظاهری اسپرت را روانه ی بازار خواهند کرد.

این محصول پژو همانند دو همتای خود در دو نوع تولید شده که نسخه استاندارد با طول 4.4 متر و نسخه ی بلندتر آن با طول 4.75 عرضه خواهد شد.

به علاوه، امکان سفارش 7صندلی و یا 5 صندلی برای مشتریان از سال آینده وجود دارد.

در زیر کاپوت این محصول فرانسوی از پیشرانه های بنزینی 1.2 لیتری PureTech و دیزلی 1.5 لیتری Blue HDI قرار گرفته است.

نسخه های  PureTech قادر به تولید 108 و یا 128 اسب بخار قدرت هستند که قدرت از طریق جعبه دنده ی اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود اما نسخه های دیزلی  Blue HDI با قدرتی معادل 75 و 128 اسب بخار از جعبه دنده ی دستی بهره برده اند.

همان طور که در تصاویر مشخص است، کابین این محصول پژو همانند دیگر برادران خود، واکسهال و سیتروئن طراحی شده و شاهد یک تبلت در مرکز، خروجی هوای بزرگتر و فرمان کوچکتر هستیم.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=147569
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه