میهن صنعت:

نسل جدید کیا سراتو رونمایی شد

سومین نسل کیا سراتو فورته از سال ۲۰۱۹ تاکنون در بازار حضور داشته و ارزش استثنایی و استایل اسپورت الهام گرفته از استینگر را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سومین نسل کیا سراتو/فورته از سال ۲۰۱۹ تاکنون در بازار حضور داشته و ارزش استثنایی و استایل اسپورت الهام گرفته از استینگر را به نمایش می‌گذارد. اتوهوم می‌گوید نسخه جدیدی از این سدان شیک در راه است، زیرا کره‌ای‌ها به دنبال توسعه‌ی نسخه تمام الکتریکی از این خودرو می‌باشند.

فعلاً نسخه تمام الکتریکی سراتو فورته برای بازار چین تائید شده، بازاری که سراتو در آن با نام K۳ شناخته می‌شود. ظاهراً یک باتری ۵۶.۵ کیلووات ساعتی با برد حدود ۴۸۰ کیلومتری در سراتو الکتریکی قرار خواهد گرفت.

کیا سراتو الکتریکی به‌منظور تمایز از نسخه‌های درون‌سوز خود دارای عناصر منحصربه‌فرد بدنه همچون جلوپنجره بسته شده و نوار آبی‌رنگ در اطراف آن خواهد بود. رینگ‌ها نیز طراحی جدیدی خواهند داشت. پیشرانه الکتریکی این خودرو نیز قدرت ۱۸۴ اسب بخاری را ارائه خواهد نمود. رسانه‌ها ادعا می‌کنند کیا سراتو الکتریکی در ماه ژوئن معرفی شده و از سپتامبر در چین عرضه می‌شود.

گفته شده علاوه بر نسخه الکتریکی مدلی پلاگین هیبریدی از سراتو نیز در نظر گرفته خواهد شد. احتمالاً قوای محرکه این خودرو با نیرو پلاگین هیبرید مشترک خواهد بود و بنابراین پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی با قدرت ترکیبی ۱۳۹ اسب بخاری وجود خواهد داشت./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194275
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه