«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل پنجم فولکس واگن کدی در آستانه ورود به بازار

تیزر نسل پنجم ون تجاری و کامپکت فولکس واگن کدی منتشر شد و به نظر می رسد که این خودرو در ماه فوریه رسما رونمایی شود و تا پایان سال جاری در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تیزر نسل پنجم ون تجاری و کامپکت فولکس واگن کدی منتشر شد و به نظر می رسد که این خودرو در ماه فوریه رسما رونمایی شود و تا پایان سال جاری در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

تصاویر منتشر شده از این ون فولکس واگن کدی حاکی از ورودی عظیم در قسمت پایین و یک ورودی باریک تر در بالا است. چراغ های جلو تا اطراف خودرو کشیده شده اند اما متاسفانه این تصاویر اطلاعات کمی در خصوص نمای عقب در اختیار بیننده ها قرار می دهد و تنها به نظر می رسد که چراغ های عقب به صورت عمودی تا بالا کشیده شده اند.

مهندسان این خودرو به منظور نفوذ نور بیشتر به داخل کابین یک سانروف پانوراما برای این محصول فولکس واگن در نظر گرفته اند.

این مدل ون کدی برای حمل بار و یا مسافرین کاربرد دارد که مشتریان می توانند در صورت تمایل سفارش دهند. فولکس واگن مدعی شده که این خودرو مجهز به سیستم های کمک راننده بوده و امکان اتصال به اینترنت فراهم شده است.

نسل چهارم  کدی نسبت به نسل های گذشته از ایمنی و آسایش بیشتری نیز بهره می‌برد. سیستم جلوگیری از برخورد و مانیتورینگ اطراف خودرو همراه با کروز کنترل تطبیقی با ترمز اضطراری و هشدار راننده و کیسه هوای جانبی پرده ای از موارد قابل ذکر در بخش ایمنی این خودرو بود.

ون کدی مجهز به پلتفرم MQB بوده که در نتیجه می توان مجموعه ای از پیشرانه ها را برای آن به کار برد. به نظر نمی رسد که این ون راهی بازار آمریکا شود زیرا این خودروساز آلمانی نقش چندان پر رنگی در ساخت خودروهای تجاری ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190587
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه