میهن صنعت:

نشانه‌هایی برای خروج کشتی از بحران/ صدای مخالفان ضعیف‌تر از موافقان است

میهن صنعت: تازه ترین تغییر و تحولات فدراسیون کشتی در حالی از سوی رسول خادم صورت گرفت که بسیاری از اهالی این رشته از عزل و نصب های صورت گرفته راضی هستند. با این حال مثل همه تغییراتی که صورت می گیرد برخی از اهالی این رشته نیز مخالف این تغییرات هستند و نسبت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حالیکه فدراسیون کشتی با خداحافظی حجت اله خطیب به عنوان سرپرست موقت و حضور رسول خادم در راس امور، روزهای امیدوارکننده تری را پیش رو می‌بیند، بسیاری از گوش شکسته های کشورمان در انتظار آغاز تغییر و تحولات تازه ای در بدنه مدیریتی و اجرایی فدراسیون بودند.

این تغییرات در حالی با انتصاب علیرضا رضایی و حمید بنی تمیم به عنوان نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی صورت گرفت که پیش از این حسن رنگرز و محمدرضا توپچی این مسئولیت‌ها را بر عهده داشتند و بعضا با انتقادات مختلفی همراه بودند.

از بحث فنی و توانمندی های نایب رئیس و دبیر جدید فدراسیون کشتی که بگذریم باید به سیاست و دوراندیشی رسول خادم در انتخاب و معرفی علیرضا رضایی و حمید بنی تمیم اشاره کرد که به قول بزرگان این عرصه، در نهایت دقت و عدالت صورت گرفت. خادم در حالی سکان هدایت این دو پست کلیدی و حساس را به همکاران جدیدش سپرد که علیرضا رضایی به عنوان یکی از چهره های عنوان دار و باتجربه کشتی آزاد به خوبی سرد و گرم امور کشتی را چشیده بود و به عنوان نماینده ای از جامعه آزادکاران پای به عرصه مدیریت گذاشت.

از سویی دیگر هم حمید بنی تمیم به نمایندگی از اهالی کشتی فرنگی به عنوان دبیر جدید فدراسیون عهده دار امور شد. بني تميم از ملي پوشان قدیمی كشتي فرنگي و دارنده چندین مدال قهرماني آسيا و دانشجويان جهان محسوب می شود که در عرصه مدیریت نیز سالها به عنوان معاون توسعه منابع انساني اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان، سابقه ای درخشان دارد.

وی که به زودی مدرک دكتراي تربيت بدني خود را نیز اخذ می کند در سخت ترین شرایط و در استانی ورزش خیز در حوزه مدیریت فعالیت داشته و انصافا نشان داده می تواند در شرایط سخت و بحرانی کنونی، فدراسیون کشتی را به عنوان مهره ای کارآمد همراهی کند.

در همین راستا می توان به اظهارات پیشکسوتان و بزرگان کشتی ایران نیز اشاره کرد که هر کدام با نگاهی مثبت و امیدوار به موضوع می نگرند. به عنوان مثال "ابراهیم جوادی" عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی و دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان معتقد است انتصاب‌های اخیر از سوی رسول خادم بسیار هوشمندانه و ضروری بوده که به واقع فدراسیون کشتی با توجه به مشکلات اخیر به چنین شوکی نیاز داشته است.

جوادی در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: علیرضا رضایی یکی از گزینه های اصلی ما بود که مدتها به عنوان نایب رئیس در لیست سرپرست فدراسیون کشتی قرار داشت. رضایی جوان و باتجربه است و مطئنا می تواند در کنار دیگر همکارانش از جمله حمید بنی تمیم به خوبی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی و یکی از مدال داران المپیک نیز نظر مشابهی دارد و انتصاب های اخیر را یکی از اقدامات سازنده و مفید فدراسیون کشتی می داند. حیدری که تا زمان حضور حجت اله خطیب در راس امور فدراسیون هیچ امیدی به بهبودی وضعیت نداشت، این بار نظری متفاوت دارد و حضور نیروهای جوان، پر انرژی و باتجربه را نشانه خروج فدراسیون کشتی از بحران های قبلی می داند.

هرچند این تغییرات با استقبال خوبی از سوی بسیاری از اهالی کشتی روبرو شده، اما برخی از چهره‌های این عرصه به دلیل عدم کسب منفعت و سود شخصی در این بین، اظهار نارضایتی و ناامیدی کرده و هرکدام به نوعی عدم رضایت خود را مطرح کرده اند. البته تعداد موافقان و مخالفان تغییرات اخیر به هیچ عنوان با هم برابری نمی کند و صدای انتقاد چهره‌های ناراضی ضعیف تر از افرادی است که از این تغییرات راضی به نظر می‌رسند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30936
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه