میهن صنعت :

نصب 10 دستگاه خودپرداز غیرنقدی(Cashless)پست‌بانک‌ایران در پایانه مرزی مهران برای ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی

در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تعداد 10 دستگاه خودپرداز غیرنقدی(Cashless) این بانک در پایانه مرزی مهران نصب شده و آماده ارائه خدمت متنوع بانکی به زوّار می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فردین امیری مدیرشعب پست بانک استان ایلام ضمن اعلام خبر فوق گفت: این استان با حمایت و پیگیری مستمر مسئولان بانک همواره در خدمت‌رسانی به زوار اربعین پیشگام بوده و امسال نیز برنامه مدونی برای خدمت‌رسانی به زوار در نظر گرفته است.
مدیرشعب پست بانک استان ایلام عنوان کرد: این دستگاه‌ها خدماتی نظیر؛ خرید شارژ سیم کارت اپراتورهای همراه، انتقال پول از طریق کارت به کارت شبکه شتاب، اعلام موجودی حساب، کمک به عتبات عالیات و پرداخت جرائم راهنمائی و رانندگی را ارائه می‌کند.

امیری تهیه استقرار دستگاه خودپرداز سیار، پذیرایی از زوار و تجهیز مهمان‌سرا را از دیگر خدمات این بانک به زوار اعلام کرد و گفت: تمامی شعب پست بانک استان جهت ارائه خدمات مطلوب بانکی بصورت حضوری و الکترونیک آمادگی کامل دارند.
گفتنی است: از مجموع دستگاه مذکور تعداد پنج دستگاه در نقطه صفر مرزی بعد از ایست بازرسی کشور ایران و پنج دستگاه دیگر در سالن پایانه های مرزی مهران نصب و راه اندازی شده است. 
شایان ذکر است: دو دستگاه خودپرداز غیرنقدی(Cashless) پست بانک ایران نیز در منطقه چزابه و سوسنگرد استان خوزستان نصب گردیده و آماده خدمت رسانی به هموطنان و زوار می باشد. 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=96458
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه