«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نفت ثابت شد

بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال پیش بینی هایی در خصوص کاهش عرضه از سوی اوپک و متحدانش به منظور جلوگیری از افت قیمت ها به علت رشد کند اقتصادی ثابت ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال پیش بینی هایی در خصوص کاهش عرضه از سوی اوپک  و متحدانش به منظور جلوگیری از افت قیمت ها به علت رشد کند اقتصادی ثابت ماند.

شاخص نفت خام برنت 7 سنت معادل 0.1 درصد رشد داشته و به 62 دلار 36 سنت در هر بشکه رسید و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با افزایش 16 سنت معادل 0.3 درصد به ازای هر بشکه نفت 53 دلار 42 سنت معامله شد.

شاخص ها  در معاملات اخیر یک درصد افت داشته و قیمت نفت خام آتی به دنبال تاثیرات ناشی از رشد کند اقتصادی و مصرف سوخت کاهش 20 درصدی داشته و از رکورد خود از آوریل 2019 فاصله گرفته است.

روسیه در روز دوشنبه اعلام کرد که به احتمال زیاد از توافق محدودیت عرضه به بازار حمایت می کند و هشدار داد که در صورت افزایش تولیدات نفت، قیمت ها به 30 دلار در هر بشکه سقوط خواهد کرد.

اوپک و متحدانش مانند روسیه (اوپک پلاس) از اوایل سال جاری در راستای تقویت بازار تولیدات خود را به میزان 1.2 میلیون بشکه در روز کاهش دادند.

اعضای اوپک پلاس در نشست ماه جون و یا اوایل جولای در خصوص ادامه سیاست های کاهش تولیدات نفت گفتگو خواهند کرد.

طبق گزارش FGE، رشد تقاضای نفت می تواند به زیر یک میلیون بشکه در روز برسد و در حالی که پیش بینی می شد این میزان 1.3 یا 1.4 میلیون بشکه باشد که در نتیجه 300 تا 400 هزار بشکه مازاد وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178066
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه