با هدف ارتقاي سلامت اجتماعي

نمايشگاه «تلنگر» در شركت ايساكو برگزار مي‌شود

میهن صنعت: شركت ايساكو هم‌راستا با انجام برنامه‌‌هاي خود در حوزه مسووليت‌پذيري اجتماعي و تكريم سرمايه‌هاي انساني، نمايشگاهي با عنوان «تلنگر» برگزار مي‌كند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت اين شركت با آگاهي به اهميت بالاي سرمايه انساني در توسعه پايدار و وقوف به اين مساله كه رسيدن به اهداف سازماني، بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف و انطباق صحيح و مناسب با محيط دارد، آموزش‌و بهسازي نيروي انساني در تمام سطوح با موضوعات متفاوت را در اولويت قرار داده و كسب چندين گواهي‌نامه و جايزه معتبر در حوزه تعالي منابع انساني، به خوبي بيان‌گر اهميت ويژه تك‌تك كاركنان براي مديران اين مجموعه است.


 

نمايشگاه «تلنگر» با هدف آموزش و ارتقاي سلامت اجتماعي كاركنان به مدت دو روز از هفدهم آذر ماه سال جاري در محل شركت ايساكو برگزار خواهد شد.


 

اين نمايشگاه با محوريت و تاكيد بر مواردي چون مسايل تربيتي نوجوانان و جوانان، مديريت خشم و استرس، خودآگاهي و اعتماد به نفس، برقراري ارتباط موثر، خانواده سالم، نمايش و آشنايي با مواد مخدر جديد، علل گرايش به اعتياد و بيماري‌هاي وابسته به آن، راهكارهاي ترك و موضوعاتي در اين حوزه برگزار خواهد شد. مسوولان همچنين با داير كردن چندين كارگاه آموزشي، سعي در ارتقاي سلامت همكاران و خانواده‌ها خواهند داشت.


 

لازم به ذكر است علاوه بر موضوعات فوق، در بخش جنبي نمايشگاه، با توجه به پشت سر گذاشتن روز جهاني ايدز، به موضوعاتي همچون بيماري ايدز و سرطان نيز اشاره شده است.


نمايشگاه ساعت 10 صبح روز 17 آذر با حضور معاون پيشگيري ناجا، نمايندگان شهرداري منطقه، بهزيستي، موسسه كاهش آسيب اجتماعي مديران جوان، پليس مبارزه با مواد مخدر، NGO‌ هاي مرتبط، مدير عامل و جمعي از مديران شركت، افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63757
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه