از هشتم تا دهم اسفند سال جاري صورت مي گيرد

نمايش محصولات ايران‌خودرو در عشق‌آباد

میهن صنعت: شركت ايران‌‌خودرو به همراه شركت ايران‌خودرو ديزل در هشتمين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در پايتخت تركمنستان مشاركت مي‌كند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،خودروهاي سواري شامل رانا، سورن، سمند ال‌ايكس، تندر90 وانت، تندر90 اتوماتيك و پژو 405 اس‌ال‌ايكس و محصولات تجاري شامل چندين دستگاه كاميون، كشنده و اتوبوس، از محصولاتي است كه در غرفه گروه صنعتي ايران‌خودرو به معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد.

 

 مدير عامل شركت ايران‌خودرو عشق‌آباد گفت: گروه صنعتي ايران‌خودرو در غرفه‌اي به مساحت 300 متر مربع فضاي سرپوشيده و 500 متر مربع فضاي باز، به عرضه آخرين دستاوردها و محصولات خود به تجار، خريداران خودرو و عموم مردم اقدام خواهد كرد.

 

 

  محمد رضا شيرزاد افزود: هدف از مشاركت در اين نمايشگاه، حضوري فعال و پرنشاط در بازار كشورهاي شرق درياي خزر شامل قزاقستان، ازبكستان، تاجيكستان، قرقيزستان و با محوريت تركمنستان است كه ان‌شاءالله شاهد عرضه محصولات متنوع و مطابق سليقه بازار اين كشورها خواهيم بود.

 

 

 گفتني است، هشتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در راستای گسترش تبادلات تجاری ميان دو كشور از 8 تا 10 اسفند 1392 در عشق‌آباد برگزار می شود.

 

 در این دوره نمایشگاه، يك‌صد شرکت ایرانی در فضایی به مساحت 1600 مترمربع، محصولات خود در زمینه های صنعت حمل و نقل، مصالح و مواد ساختمانی، لوازم خانگی، صنایع غذایی، ماشین‌آلات، مواد آرایشی و بهداشتی و صنعت و معدن را در معرض بازدید قرار می دهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43049
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه