میهن صنعت :

نمایشگاه اسلام آباد و تماشای خودرو رؤیاها+عکس

میهن صنعت : نمایشگاه خودرو اسلام آباد در پاکستان خودروهای کلاسیک و برندهای لوکس را به نمایش گذاشت. از لیموزین گرفته تا چیپ و حتی خودروهای رولس رویس و فراری هم در این نمایشگاه در معرض تماشای بازدید کنندگان قرار گرفت.

به گزارش میهن صنعت به نقل از سایپانیوز اولین نمایشگاه خودروی اسلام آباد در پارک جنت فاطمه برگزار شد که در آن بیش از 140 خودروی گردآمده از سرتاسر پاکستان به نمایش درآمد. بازدیدکنندگان با شور اشتیاق در کنار این خودروها عکس گرفتند. نشستن در لیموزین، خاطره ای به یادماندنی برای کودکان پاکستانی رقم زد. این نمایشگاه با رالی کراچی-خیبر همزمان بود که روز شنبه گذشته (20 آبان) در پیشاور به پایان رسید.

یکی از خودروهای به نمایش در آمده در این نمایشگاه خودرو فورد موستانگ فست بک مدل 1968 بود که صاحب آن، حمزه صادق، برای شرکت دادن این خودرو در نمایشگاه 2 هزار کیلومتر راه را پیموده بود.
سانیل سرفراز مونج رئیس Pak eVentures و از بنیان گذاران سایت پربازدید Pakwheels.com در پاکستان می گوید: همه مردم پاکستان نمی توانند به رؤیای داشتن خودروهای مسابقه ای حقیقت ببخشند اما این نمایشگاه حداقل به آنها فرصت داد ماشین رؤیاهای خود را از نزدیک تماشا کنند. این سایت 200 هزار عضو دارد و سازماندهنده اصلی نمایشگاه خودروی اسلام آباد پاکستان است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5676
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه