نمایشگاه بین المللی لوازم خودرو تهران فردا آغاز می شود

هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو از فردا (پنجشبه) در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش «میهن صنعت» به نقل از عصرخودرو، مدیر کل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از فردا پنجشنبه (9 آذر) در محل دائم نمایشگاه های بین المللی گشایش می یابد و تا یکشنبه 12 آذر ادامه دارد.
جلالی پور افزود: در این نمایشگاه، شرکت کنندگان آخرین دستاوردهای خود را درانواع قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، تحقیقات طراحی مهندسی، لوازم تزئیناتی و محصولات پاک کننده خودرو، تعمیر و نگهداری تجهیزات کارگاهی، بازرگانی، خدمات پس از فروش و نشریات تخصصی خودرو به نمایش می گذارند.
مدیر کل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه گفت: این نمایشگاه در فضایی بیش از 11 هزار و 400 مترمربع، شامل 8 هزار و 500 مترمربع فضای سرپوشیده داخلی و 2 هزار و 900 مترمربع فضای سرپوشیده خارجی برپا می شود.
وی افزود: هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور 258 شرکت داخلی و 166 شرکت خارجی از کشورهای چین تایپه، چین، هندوستان، ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی و سوئد به مدت 4 روز برگزار می شود.
جلالی پور گفت: هیئت های تجاری از کشورهای ترکیه، هند و اقلیم کردستان عراق، شماری از مدیران صنعت خودروسازی کشورهای فرانسه، کره جنوبی، چین و انجمن قطعه سازان و سازندگان قطعات کشور هند نیزاز هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در تهران بازدید می کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6396
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه