میهن صنعت گزارش می دهد:

نمایشگاه خودرو دیترویت از قاب میهن صنعت / بخش اول

درهای نمایشگاه دیترویت که به عنوان نمایشگاه بین المللی خودرو در آمریکای شمالی شناخته شده است از تاریخ 13 ژانویه سال 2018 به روی عموم گشوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، از سال 1987 تاکنون، فستیوال بزرگ دیترویت میزبان برترین برند ها و شرکت های خودروسازی بوده و هرساله بازدید کنندگان زیادی از سراسر جهان برای مشاهده ی محصولات فوق العاده این خودروسازهای مطرح به آمریکا سفر می کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و آشنایی با محصولات بی نظیر و جدید شرکت های بزرگ جهان مانند بی ام و، لکسوس و مرسدس با میهن صنعت همراه شوید.

 

بی ام و

علی رغم منتشر شدن تصاویر غیر رسمی از شاسی بلند جدید بی ام با نشان x2، اطلاعات کمی از مشخصات فنی  این خودرو در دسترس است.

طراحان بی ام و برای ساخت مدل x2  از ساختار X1 الهام گرفته اند و پیش بینی می شود این نسخه ی محبوب براساس پلت فرم UKL2 روانه بازار شود.

گمانی زنی هایی درخصوص عرضه ی این محصول آلمانی با پیشرانه های 4 سیلندر بنزینی و دیزلی وجود دارد.

علاوه بر آن، علاقه مندان به خودروهای الکتریکی می توانند نسخه ی پلاگین هیبرید آن را سفارش دهند.

 

هیوندای

نسخه ی ولستر  هیوندای از محبوبیت بالایی در نزد مشتریان کره ای برخوردار بوده و به همین منظور نسل جدید آن با عنوان ولستر Mk2 در نمایشگاه دیترویت به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

همان طور که در تصاویر آن مشخص است، نمای خارجی این نسخه ی جدید شباهت بسیاری به مدل Mk1 دارد و تنها شاهد تغییرات جزئی در دیفیوزر عقب هستیم.

 از جمله پیشرانه های ارائه شده برای این محصول جذاب می توان به توربوشارزر 1.4 لیتری بنزینی و یا 1.6 لیتری اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=141553
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه