«میهن صنعت» گزارش می‌دهد؛

نمایشگاه خودرو مشهد پرفروغ‌تر از همیشه/ بیش از ۹۰ هزار نفر از نمایشگاه خودرو مشهد بازدید کردند

بر اساس اعلام مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد، طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، بیش از ۹۰ هزار نفر از این رویداد مهم خودرویی کشور بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانطور که پیش‌بینی می‌شد استقبال از بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد در حد بسیار خوبی بود، تا جایی که بسیاری از غرفه‌دارن بر این باور بودند که نمایشگاه امسال پر فروغ‌تر از همیشه برگزار شد.

در همین رابطه علیرضا عاجزی؛ مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد به خبرنگار «میهن صنعت» گفت : طی چهار روز برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد بیش از ۹۰ هزار نفر از این رویداد مهم خودرویی کشور بازدید کردند.

وی ادامه داد : پیش‌تر هم گفته بودیم که ظرفیت‌های زیرساختی شهر مقدس مشهد برای برگزاری چنین نمایشگاه‌های بزرگی آما‌دگی لازم را دارد، با این حال بازهم کاستی هایی به وجود آمد که از همه مردم عذرخواهی می‌کنیم.

عاجزی گفت : نمایشگاه خودرو مشهد پر فروغ‌تر از همیشه برگزار شد، همانطور که شما در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردید در روز دوم نمایشگاه با وجود اینکه ساعات پایانی نمایشگاه بود، حجم ورود خودروها به پارکینگ برای بازدید از این نمایشگاه آنقدر زیاد بود که پارکینگ نمایشگاه پر شد.

مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد ضمن قدردانی از زحمات همه مسئولین شهر مشهد، به ویژه مدیریت مجموعه نمایشگاهی مشهد گفت : به واقع اگر همکاری و همیاری همه عزیزان نبود، این مهم اتفاق نمی‌افتاد. پوشش کامل رسانه‌ای نمایشگاه و همچنین نظم در برگزاری نمایشگاه توسط تیم اجرایی و همدلی و همیاری مسئولین شهر مقدس مشهد باعث شد تا از این آزمون نیز سربلند خارج شویم.

وی با اشاره مجدد به حضور پر شور مردم مشهد در نمایشگاه خودرو گفت : حجم بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد، مجموعه برگزار کننده را غافل‌گیر نکرد اما آنطور که به نظر می‌رسید، میزان استقبال مردم فراتر از انتظار بود.

عاجزی در پایان افزود : البته که حضور پر رنگ خودروسازان داخلی با محصولات جدیدشان، عمده‌ترین دلیل حضور پر رنگ مردم در این نمایشگاه بود. تمامی خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد، جدیدترین محصولات خودرا به شهر مقدس مشهد آورده بودند و همین امر هم باعث شد تا حجم استقبال، فراتر از انتظار باشد.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد در شرایطی پایان یافت که بیش از ۹۰ هزار نفر از این رویداد مهم خودرویی کشور بازدید کردند. همچنین در مراسم اختتامیه از غرفه‌های برتر نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=267276
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه