با هدف برخورد با کالاهای بی کیفیت؛

نمایشگاه قطعات خودرو برگزار می شود

میهن صنعت: رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، گفت: در برگزاری این نمایشگاه به دنبال الگوبرداری و تقلید نیستیم بلکه هدف اصلی از تشکیل آن شناسایی و برخورد با کالاهای بی کیفیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از ایرنا، علی اکبر بخشی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: معتقدم نیاز مشترکی میان توزیع کنندگان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وجود دارد که با برگزاری این نمایشگاه می توانیم پاسخگوی این نیاز مشترک باشیم.

وی با اشاره به اینکه مصرف کنندگان از عرضه کالاهای بی کیفیت نگران هستند، ادامه داد: باید بی اعتمادی که بین مصرف کننده و تولیدکننده طی سال های اخیر به وجود آمده برطرف شود.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات تهران، اظهار داشت: در زمینه برخورد با کالاهای بی کیفیت خلا قانونی داریم و پاسخگوی نگرانی مصرف کنندگان نیستیم بنابراین با برگزاری این نمایشگاه قصد داریم تا کالاهای دارای کیفیت و استاندارد را به مصرف کنندگان معرفی کنیم.

بخشی اضافه کرد: در سومین نمایشگاه قطعات خودرو که قرار است امسال برگزار شود، یکصد و پنجاه غرفه لوازم یدکی مورد نیاز مردم را در معرض دید آنها قرار خواهد داد، تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه نسبت به حاضران سال های گذشته از رشد مطلوبی برخوردار شده است.

محمدباقر رجال رییس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات خودرو نیز گفت: در کشور توانایی ساخت برخی قطعات خودرو از 80 تا 100 درصد وجود دارد ولی طی سال های گذشته صنعت تولید قطعات خودرو افت شدیدی داشته است.

وی ادامه داد: بیشتر قطعه سازان در حال حاضر زیر 50 درصد ظرفیت خود کار می کنند که متاسفانه این امر از گرفتاری هایی نظیر افزایش بدهی ها و مشکلات بانکی و تعهدات مالی ناشی می شود.

رییس انجمن قطعه سازان خودرو اظهار داشت: هیچ گونه کنترلی به کالاهای وارداتی وجود ندارد و به دلیل افت تولید خودرو قطع سازان به همین میزان با مشکلات مختلفی مواجه گردیده اند.

گفتنی است، سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران از نهم اردیبهشت سال جاری تا دوازدهم در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=72066
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه