میهن صنعت :

نمایشگاه مبلمان و لوستر در سمنان گشایش یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس در سمنان به مدت پنج روز با حضور شرکت های داخلی برپاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عبدالحمید دربانیان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس در سمنان با شعار خانه ایرانی، کالای ایرانی، از سه شنبه بیست و هفتم دی تا جمعه یکم بهمن 95 به مدت پنج روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سمنان برپاست و از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان است.
وی خاطرنشان کرد: 68 تولید کننده داخلی، مبلمان، لوستر و فرش در بیش از 25 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه از هفت استان، شامل استان های هرمزگان، تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اردبیل و سمنان تولیدکنندگانی حضور دارند.
وی، هدف از برگزاری نمایشگاه را تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم و اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است.
دربانیان یاد آور شد: این نمایشگاه به منظور آشنایی و معرفی کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال در این حوزه برپا شده است تا با ارایه دستاوردها و توان تولید داخلی، مردم نیز به خرید تولیدات ایرانی تمایل بیشتری پیدا کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با اشاره به محتوای نمایشگاه که بیشتر در حوزه مبلمان، لوستر، و فرش تقسیم می شود، یادآورشد: در هر بخش چندین شرکت، آخرین تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند تا علاوه بر امکان انتخاب برای بازدیدکنندگان، رقابت و تلاش برای افزایش کیفیت بین شرکت های تولید کننده نیز ایجاد شود.
نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی، هفتمین نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در استان سمنان است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=107105
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه