میهن صنعت:

نماینده مجلس:افزایش بی رویه قیمت خودرو به ضرر اقشار کم درآمد است

میهن صنعت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده ناظر در صندوق توسعه ملی گفت: افزایش بی رویه قیمت خودرو توان خرید مردم را کاهش داده و به ضرر اقشار کم درآمد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، غلامحسین شیری علی آباد، روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: دولت و بویژه مجلس قیمت های اعلام شده از سوی شورای رقابت را قبول ندارد.

وی با بیان اینکه اگر قیمت های اعلام شده اصلاح نشود مجلس وارد عمل خواهد شد، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قیمت ها ناراضی است چرا که منافع مردم و توان خرید مردم در تعیین قیمت ها مدنظر قرار نگرفته است.

به نقل از ایرنا نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند سال گذشته قیمت خودرو 2.5 برابر شده و این افزایش قیمت معقول نبوده و دولت باید جلوی این افزایش را بگیرد.

شیری، یادآوری کرد: دولت و مجلس برای تامین رفاه مردم در تمامی جوانب تلاش می کنند و باید با کاستن از قیمت خودرو، تمامی اقشار ضعیف و کم درآمد نیز بتوانند از خودرو ارزان قیمت با استانداردهای لازم برخوردار شوند.

وی گفت: خودرو سازان موظف به استاندار سازی خودرو هستند و نباید این موارد را برای افزایش قیمت مدنظر قرار دهند.

شیری، خواستار کاهش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت و خودرو سازان شد و افزود: اگر در چند روز آینده چنین کاری انجام نشود، مجلس و دولت اقدام خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54432
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه