عضو کمیسیون انرژی:

نمایندگان مجلس و کمیسیون انرژی مخالف حذف کارت سوخت هستند

دولت به مجلس پیشنهاد داده برای حذف کارت سوخت، ولی حذف کارت سوخت مورد اعتراض اکثر نمایندگان مجلس است و حتی اعضای کمیسیون انرژی هم با این کار مخالفت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احمد مرادی در پاسخ بهخبرنگار فارس، مبنی بر اینکه چرا دولت تاکید بر حذف کارت سوخت دارد گفت: دولت به مجلس برای حذف کارت سوخت پیشنهاد داده است ولی حذف کارت سوخت مورد اعتراض اکثر نمایندگان مجلس است و حتی اعضای کمیسیون انرژی هم با این کار مخالفت کردند.

وی اضافه کرد: کارت سوخت هیچ هزینه‌ای برای دولت ندارد و نمایندگان هیچ توجیهی را پشت فشارهای دولت نمی‌بینند؛ تنها دلیلی که می‌تواند داشته باشد این است که ما با حذف کارت سوخت، سوخت‌گیری را برای مردم راحت‌تر می‌کنیم و دلیل فنی و منطقی دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: بنده مطمئن هستم با نگاه خوبی که نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع دارند برای حفظ کارت سوخت تلاش خواهند کرد و با رای خوب کارت سوخت و شفافیت اطلاعات پایدار خواهد ماند.

احمد مرادی در ادامه افزود: استان هرمزگان 18 درصد سوخت کشور را به طور مستقیم و 45 درصد آن را به صورت غیرمستقیم تامین می‌کند و حداقل انتظاری که مردم این استان از مسئولین دولت دارند این است که ابتدا مشکل بیکاری در این استان حل شود و به تبع آن شاهد توسعه همه‌جانبه در این استان باشیم.

وی دلیل دیده نشدن استان‌های نفت‌خیز را دولت‌ها دانست و گفت: دولت‌ها می‌خواهند خیلی از مشکلات خودشان را از درآمدهای نفتی استان‌های نفت‌خیز جبران کنند که این یک تبعیض است و باید تلاش شود این تبعیض برطرف شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95783
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه