نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌های خودروی تهران

نمایندگی شرکت‌های خودروساز خارجی در ایران مستقر نشده‌اند/خودرو ارزان نمی‌شود

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران از واردات خودروهای غیرآمریکایی از آمریکا خبر داد و گفت: نمایندگی شرکت‌های خودروساز خارجی در ایران مستقر نشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، غلام‌حسین قاسمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شمال استان تهران در مورد واردات خودروهای غیرآمریکایی از آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها تأکید داشتند که نباید از کشور آمریکا واردات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها به سخنان مقام معظم رهبری گوش ندادند و در گذشته شاهد واردات خودرو از آمریکا بودیم؛ جلوی وارد شدن این خودروها و پلاک‌گذاری آنها هم گرفته شد اما باز گفتند این خودروها شماره‌گذاری می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با تأکید بر اینکه چندین سال است که واردات خودرو از طریق دبی انجام می‌شود، اضافه کرد: دبی اکنون به کانون واردات خودروهای خارجی در کشور تبدیل شده است.

قاسمیان با اشاره به اینکه قراردادهای جدیدی با شرکت‌های خارجی تولیدکننده خودرو بسته شده است، تصریح کرد: هنوز نمایندگی شرکت‌های خودروسازی خارجی در ایران مستقر نشده است تا واردات خودروهای خود را به داخل کشور انجام دهند.

قاسمیان با بیان اینکه بازار فروش خودرو در رکود است، اضافه کرد: خرید و فروش نه ندرت انجام می‌شود؛ ولی به معنای خروج بازار خودرو از پیچ و گردنه رکود حاکم بر اقتصاد کشور نیست.

وی با تأکید بر اینکه مردم منتظر ارزان شدن خودرو نباشند، تصریح کرد: هر فردی که دنبال خرید خودرو است اقدام کند؛ زیرا خودرو ارزان نخواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به اینکه ارزانی در حوزه خودروهای خارجی نیز وجود ندارد، اضافه کرد: دلار به مرز 3 هزار و 600 تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که در حوزه خودروهای خارجی هم شاهد ارزان شدن قیمت نباشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=91904
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه