میهن صنعت :

نوآوری جدید شورولت کوروت در نمایشگاه الکترونیک

میهن صنعت :‌ ضبط و تحلیل اطلاعات دقیق از عملکرد خودرو برای حرفه ای ها امکان بهبود مستمر را فراهم می کند و برای مردم عادی یک امکان جدید برای سرگرمی و کنجکاوی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در نمایشگاه الکترونیک لاس وگاس امسال شورولت کوروتی به نمایش در آمد که برای اولین بار از سیستم ضبط داده های عملکردی خودرو بهره می برد.

با همکاری شرکت کاسورث Cosworth برای اولین بار یک دوربین با رزولوشن بالا روی پنجره خودرو به انضمام یک میکروفن در داخل اتاق و یک گیرنده جی پی اس به کار گرفته شده تا تمام اطلاعات مرتبط به مکان یابی و جهت یابی خودرو را ثبت و ضبط کند که سرعت آن 5 برابر سایر سیستم های ناوبری و مکان یابی معمول است.

این سیستم جدید در شورولت کوروت مدل اسپرینگری 2015 رسما نصب خواهد شد. در ضمن به این سیستم دوربین داشبورد یا dashcam می گویند که می تواند تصاویر ویدیویی را به شکل فایل قابل ذخیره و ارسال در آورد و راننده می تواند از تمام مسیرهایی که پیموده به انضمام تمامی اطلاعات مرتبط اعم از عملکرد خودرو هنگام طی مسیر، دور موتور، سرعت، شتاب و غیره را در این فایل ذخیره شده داشته باشد.

این سیستم یک کارت حافظه 32 گیگابایتی دارد که اطلاعات را در خود ذخیره می کند. با این حافظه فقط می توان 13 ساعت اطلاعات را ذخیره کرد، بنابراین در صورت نیاز حرفه ای باید روزانه این اطلاعات به بانک اطلاعاتی یا کامپیوتر منتقل شود.

خودروهای شورولت کوروت مجهز به این فناوری از فصل پاییز 2014 در معرض فروش قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37465
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه