میهن صنعت:

“نوروز” با امنیت بیشتر “اتوبوس های جاده‌ای”

میهن صنعت: رئیس پلیس راهمنایی رانندگی کشور گفت: برای ایمنی بیشتر حمل و نقل جاده‌ای سامانه نظارت بررانندگان و اتوبوس راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اسکندر مومنی در گفتگویی در پاسخ به سوالي مبنی براینکه با توجه به هدفمندی یارانه‌ها مردم از حمل و نقل جاده‌ای استفاده بیشتری می کنند شما برای جلوگیری از اتفاقات آتش سوزی در اتوبوسهای و کنترل امنیت در جاده‌ها چه برنامه ای دارید؟ گفت: برای کنترل ایمنی بیشتر در جاده‌ها در نیمه نخست اسفندماه سالجاری سامانه جدید راه اندازی می شود.

وي ادامه داد: هم اکنون کنترل جاده‌ها  از طریق حضور فیزیکی و دوربین‌ها و بازرسان نامحسوس انجام می شود بنابراین با راه اندازی سامانه سیستم هوشمند نظارت برایمنی جاده افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده تخلفات می توانند با ارسال پیامک به این سامانه مشکلات خود را انعکاس دهند تا در مدت زمان کوتاه به مشکلات آنها رسیدگی شود.

مومنی تاکید کرد: در صدد هستیم مانند سالهای گذشته از امنیت را در جاده ها افزایش دهیم در همین راستا نیم میلیون نفر برای ارائه خدمات در جاده‌ها فعالیت خواهند کرد. اولویت نخست کنترل حمل و نقل عمومی است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران وی یادآور شد: رانندگان و مسافران قبل از اقدام به سفر باید نسبت به معاینه فنی خودرو و کنترل تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهند تا صلاحیت راننده و و خودرو تایید شود.  

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42809
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه