میهن صنعت :

نویسندگان و هنرمندان در میان تماشاگران «درباره‌ی ال ای»

میهن صنعت: تماشاخانه پارین در هفته‌ی گذشته شاهد حضور برخی از نویسندگان و هنرمندان بوده که برای دیدن نمایش «درباره ی ال ای» به این تماشاخانه رفته بودند.

 به گزارش میهن صنعت به نقل از روابط عمومی این اثر نمایشی، شیوا ارسطویی(نویسنده)، هادی عامل هاشمی(کارگردان تئاتر)، آرش فلاحت پیشه(بازیگر)، احسان کرمی(مجری)، محمد حمزه ای(کارگردان)، روح الله جعفری(منتقد و کارگردان)، امیر احمد انصاری(کارگردان)، حمید رضا اسماعیلی(مستندساز)، هانی صالحی(کارگردان) و … از جمله بینندگان این نمایش در هفته گذشته بوده اند.

«درباره‌ی ال ای» نوشته امیررضا طلاچیان است که بهزاد مرتضوی آن را طراحی و کارگردانی کرده است. حمید احمدی، شادی اسدپور، رادپور جبار، لاچین دربندی، پریسا قاسمی راد و بهزاد مرتضوی بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش که برداشتی است آزاد از داستان «خانواده نیک اختر» اثر ایرج پزشکزاد، زیر نظر و با مشورت امید سهرابی نگاشته شده است.

«درباره اِل اِی» داستان خانواده ای ایرانی است که از زمان جنگ ایران و عراق به لس آنجلس کوچ کرده و در آنجا سکنی گزیده اند. ماجرا از جایی آغاز می شود که منزل این خانواده به دلیل بدهکاری به بانک آمریکا، در خطر حراج قرار گرفته و در همین اوضاع است که دوست چهل ساله پدر خانواده برای معالجه به آنجا می رود. چالش این خانواده برای رفع مشکلاتشان و تلاش میهمان آنها برای بازگشتشان به ایران ماجراهایی ایجاد می‌کند و … .

این نمایش تا پایان اسفند ماه 1391 در تماشاخانه پارین به روی صحنه خواهد بود.

دیگر عوامل این نمایش بدین شرح هستند: بازیگران: حمید احمدی، شادی اسد پور، راد پورجبار، پریسا راد، لاچین دربندی و بهزاد مرتضوی، دستیار کارگردان: تورج لقمانی پور، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح و انتخاب لباس: بهاره مرتضوی، مسئول فنی: مهران زاغری، منشی صحنه: ندا هرندی، عکاس: سارا ساسانی، مسؤول نور: علی خرسند، دستیار تهیه: سپیده حاتمی، مدیر تولید: پویا نعمت الهی، مسئول تبلیغات: علی ژیان و روابط عمومی: منصوره بسمل.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12050
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه