«میهن صنعت» گزارش می دهد:

نکاتی که باید در مورد سانتافه نیو فیس بدانید

نسل جدید خودرو سانتافه تغییرات زیادی نسبت به نسل خود داشته است و امکانات بسیاری به آن اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل جدید خودرو سانتافه تغییرات زیادی نسبت به نسل خود داشته است و امکانات بسیاری به آن اضافه شده است.

 

سیستم چهار چرخ متحرک پیشرفته تر

سیستم چهار چرخ متحرک سانتافه 2019 قادر به تشخیص این است که چه موقع و کجا به چسبندگی بیشتری نیاز داریم.این سیستم از سنسور هایی استفاده می کند تا با توجه به موقعیت پدال گاز و همینطور محیط بیرونی نیروی پیشرانه را به طور متناسب بین چرخ ها تقسیم کند.

این سیستم هنگامی که خودرو در حالت پیش فرض باشد نیروی پیشرانه را به نسبت 65 به 35 بین محور جلو و عقب تقسیم می کند و با تغییر حالت رانندگی به اسپورت تقسیم نیرو بین محور های عقب و جلو به 50/50 تبدیل می شود.

همچنین این سیستم کنترل ترمز را نیز به دست می گیرد تا هنگام پیچیدن چرخ های داخل پیچ را کنترل کند.

 

ایمنی همه جانبه

سانتافه 2019 به صورت استاندارد با سیستم دوربین 360 درجه و سنسورهایی که در دور تا دور خودرو پراکنده شده اند عرضه می شود .علاوه بر این سیستم های ترمز اضطراری عقب و جلو، سیستم نظارت عابر پیاده، سیستم تشخیص خروج از خط،سیستم حفظ خودرو بین خطوط، سیستم نظارت بر نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف در این خودرو به کار رفته اند.هوشمندی این سیستم ها تا حدی است که در مواجعه با برخورد با اتومبیل کناری در حین حرکت وارد عمل شده و خودرو را به مسیر حرکت باز میگرداند.

 

سیستم خروج ایمن

این سیستم در هماهنگی با رادارهای نقاط کور عمل می کند و هنگامی که خودرویی در حال عبور از کنار سانتافه شما باشد اجازه با کردن درب را به شما نخواهد داد.

 

سیستم یادآوری وجود سرنشین یا وسایل در عقب خودرو

این خودرو دارای حسگر هایی در عقب است که کاربر را هنگام پیاده شدن از ماشین از وجود سرنشین یا وسایل در عقب آگاه میکند تا مبادا کودکتان در خودرو محبوس شود.

 

سیستم صوتی حرفه ای اینفینیتی 12 اسپیکری با قدرت 630 وات

این سیستم صوتی از تکنولوژی Clari-Fi استفاده می کند و کیفیتی فوق العاده را ارائه می دهد .

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=160539
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه