میهن صنعت گزارش می دهد:

نگاهی به نمایشگاه خودرو دیترویت از قاب میهن صنعت / بخش دوم

31 سال از تاریخ این رویداد بزرگ خودرویی می گذرد و هرساله افراد بسیاری برای بازدید از جدیدترین محصولات خودروسازهای مطرح جهان به آمریکا سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دربخش نخست این مطلب، به معرفی نمایشگاه خودرو دیترویت 2018 و نیز نحوه برگزاری آن پرداخته شد.

در ادامه ی  این مطلب، قصد داریم به بررسی خودروهای بی نظیر حاضر در این جشنواره ی خودرویی بپردازیم . 

31 سال از تاریخ این رویداد بزرگ خودرویی می گذرد و هرساله افراد بسیاری برای بازدید از جدیدترین محصولات خودروسازهای مطرح جهان به آمریکا سفر می کنند.

در بخش اول، محصولات جدید شرکت های  بی ام و و هیوندای برای شما کاربران عزیز معرفی شد. برای آشنایی با دیگر خودروهای حاضر در نمایشگاه دیترویت با میهن صنعت همراه شوید.

 

اینفینیتی

اینفنیتی

 بازدید کنندگان در نمایشگاه دیترویت سال 2018 شاهد طراحی فوق العاده و کاملا منحصر به فرد کانسپت جدید اینفینیتی خواهند بود و پیش بینی می شود این محصول اینفینیتی  یکی از خودروهای چالش برانگیز و البته جذاب نمایشگاه باشد.

از نکات قابل توجه این کانسپت جدید می توان به نام طراح آن اشاره کرد. این محصول متمایز شاهکار کریم حبیب، مهندس و طراح اسبق شرکت بی ام و است.

گمانه زنی هایی در خصوص ارائه پیشرانه ی الکتریکی در این خودروی مفهومی وجود دارد.

 

جیپ

جیپ

خودروی جدید جیپ با عنوان Cherokee در این نمایشگاه بزرگ رونمایی رسمی خواهد شد و انتظارات برای علاقه مندان به پایان خواهد رسید.

 بنا به اعلام شرکت جیپ، تنوع بی نظیری از پیشرانه هاببا کارایی بالا برای این نسخه فیس لیفت شده قابل سفارش است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=141677
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه