«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نگاهی نزدیک تر به مرسدس AMG بلک سریز

نسل جدید مرسدس AMG جی تی بلک سریز با استتاری تمام عیار در معرض نمایش خریداران ابرخودروی پروجکت وان گذاشته شد. تصاویر منتشر شده در اینستاگرام حاکی از حضور جدی و پرقدرت این محصول مرسدس در بازار خودرو است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل جدید مرسدس AMG جی تی بلک سریز با استتاری تمام عیار در معرض نمایش خریداران ابرخودروی پروجکت وان گذاشته شد. تصاویر منتشر شده در اینستاگرام حاکی از حضور جدی و پرقدرت این محصول مرسدس در بازار خودرو است.

مدل AMG GT با تریم های متنوعی ارائه شد و ورژن پیشرفته تر، AMG جی تی ار با پیشرانه ی توئین توربو وی 8 با قدرت 577 اسب بخار و سیستم شاسی فعال در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تا کنون تصاویر جاسوسی بی شماری از تست این کوپه در پیست نوربرگ رینگ منتشر شده که حاکی از ظاهر جسورترآن است و تغییراتی نظیر گلگیرهای غول پیکر، ورودی هوای عظیم، بال های عقب و دریچه های هوا بزرگ کاپوت گواه این موضوع است.

اقدامات مهندسان این شرکت در بخش آیرودینامیکی بلک سریز در ابتدا توجه هر بازدیدکننده ای را به خود جلب می کند و مطمئنا کاربران شاهد سرعت و قدرت بیشتری هم خواهند بود.

پیش بینی می شود که مرسدس AMG GT بلک سریز از پیشرانه ی توئین توربو وی 8 بهره ببرد و قدرت مدل Rبه لطف سیستم اگزوز و توربوهای جدید تیونرها به 880 اسب بخار خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185478
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه