میهن صنعت :

نگاه پلیس به دانشجوان امنیتی نیست/ بهترین رابطه را با دانشجویان داریم

میهن صنعت : معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: نگاه پلیس به دانشجویان اجتماعی و آکادمیک است و به هیچوجه نگاه امنیتی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملکرد پلیس در رابطه با دانشجویان مشخص است اظهار داشت: نگاه پلیس به دانشجویان امنیتی نبوده و در آینده نیز این گونه نیست. نگاه ما کاملاً اجتماعی و آکادمیک است. در طول ترم های تحصیلی مسئولان نیروی انتظامی به ویژه فرمانده نیرو مشتاقانه در همایش آنها شرکت و به سوالات دانشجویان با سعه صدر جواب داده و روشنگری می کنند.

وی ادامه داد: نگاه پلیس به دانشجویان یک نگاه علمی و اقناعی است چرا که معتقدیم در صورتی که دانشجویان با ما همنوا و همسو شده و با مفاهیم امنیتی آشنا شوند سرعت پلیس در ماموریتها بیشتر شده و آنها برای ما مبلغ می شوند. دانشجویان نیز باید بدانند که انجام هر اقدامی نیازمند بسترسازی امنیت است و تا زمانی که امنیت جاری نشود نمی توان کارها را انجام داد. امنیت از برکات الهی برای کشور ما است که باید قدرش را بدانیم.

معاون اجتماعی نیرو انتظامی درباره اظهارات برخی افراد در مورد اینکه دوره آنها بهترین دوره رابطه پلیس و دانشجویان بوده است گفت: مردم خودشان می توانند قضاوت کنند و فکر نمی کنم تاکنون چنین فضای تعاملی بین پلیس و دانشجویان وجود داشته باشد. ما تاکید داریم که پلیس ما دانش پژوه باشد.

منتظرالمهدی با رد ایجاد تنش میان پلیس و دانشجویان در سالهای اخیر تاکید کرد: هیچ مشکلی تاکنون میان پلیس و دانشجویان به وجود نیامده است و در صورت بروز کوچکترین تنش با تعامل با قشر دانشجو آن را رفع می کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21033
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه