میهن صنعت :

نیروی دریایی سپاه در هوا، دریا و زمین اشرافیت اطلاعاتی مناسبی دارد

میهن صنعت : فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز این نیرو با قدرت بالا هم درهوا، هم در دریا و هم در خشکی اشرافیت اطلاعاتی مناسبی در ابعاد مختلفی برای دفاع از دست آوردهای انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار علی رزمجو عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهارداشت: پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در عرصه دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب پیشتاز بودند و در هر شرائطی و با هر امکاناتی حافظ و پشیبان بی چون چرای انقلاب و دست آوردهای آن بودند.

وی با بیان اینکه برای پاسداران ساعت کاری معنا ندارد افزود: هر جا نظام به سپاه نیاز داشته است شاهد حضور فعال و چشمگیر و عزتمندانه سپاه بوده ایم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: پاسداران در اوائل انقلاب با حداقل  امکانات و تجهیزاتی که داشتند از مرزهای انقلاب دفاع کردند و امروز نیز با ایمان بالاتر و تجهیزاتی مدرن تر مدافع انقلاب هستند.

رزمجوبا اشاره به پیشرفت‌های مختلف سپاه در عرصه‌های صنایع دفاعی، موشکی، و تجهیزاتی گفت: امروز سپاه با عمق بخشی برای دفاع از انقلاب اسلامی متولی جذب ، آموزش و ساماندهی ارتش بیست میلیونی است که نتیجه آن پرورش نیروهای مومن و معتقد است. 

وی با بیان دست آورهای سپاه در عرصه‌های هوایی و دریایی اظهارداشت: در دریا انواع شناورها متناسب با نوع تهدیدات در ابعاد مختلف امروز در اختیار این نیرو است و برای دفاع از مرزها و کیان انقلاب اسلامی همواره آماده‌ایم.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان بوشهر دارای انواع موشک‌ها با بردها متفاوت است افزود: نیروهای پرتوان سپاه با داشتن ایمان و ایثار و فداکاری دفاعی وارد دکترین جدید در راستای ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران شده‌ است.

به گزارش مهر فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: در این منطقه و سپاه امام صادق با کمک مردم و راهنمایی های امام جمعه بوشهر و حمایت‌های استاندار امروز در جغرافیای استان چند برابر سنوات گذشته آمادگی دفاعی داریم.

رزمجو تاکیدکرد: امروز هم درهوا، هم در دریا و هم در خشکی اشرافیت  اطلاعاتی مناسبی در ابعاد مختلفی برای دفاع از دست آوردهای انقلاب اسلامی داریم.  

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20023
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه