«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هاوال ارزشمندتر از فراری !

برند فایننس، آژانس ارزیابی برندهای تجاری انگلیس اسامی "100 برند ارزشمند خودروسازی جهان" را در سال 2018 منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برند فایننس، آژانس ارزیابی برندهای تجاری انگلیس اسامی "100 برند ارزشمند خودروسازی جهان" را در سال 2018 منتشر کرد.

باوجود این که برند مرسدس بنز در جایگاه نخست ارزشمندترین برندهای خودروی جهان قرار گرفته، اما نکته قابل توجه این لیست پیشرفت چشمگیر برند چینی هاوال و نیز کسب جایگاه 16 این لیست و البته بالاتر از فراری و نیز عنوان نخست ارزشمندترین برند خودرو چین است.

برند خودروسازی هاوال زیر مجموعه گروه گریت وال محسوب می شود و با ارزش 6.8 میلیارد دلار به عنوان ارزشمندترین برند خودروسازی چین در سال جاری لقب گرفته است.

نام 21 برندخودرو چین در لیست مذکور به چشم می خورد که قرار گرفتن هاوال، برند پرچمدار تولید کننده شاسی بلند و کراس اوور در صدر آن ها، توجهات را به خود جلب کرده است.

این برند چشم بادامی ها در سال گذشته در جایگاه 29 این لیست قرار گرفته بود و ارتقا آن به جایگاه 16 و رشد فوق‌العاده 124 درصدی موفقیتی بزرگ را برای صنعت خودروسازی چین به ارمغان آورده است.

لازم به ذکر است که برند فایننس سازمانی مستقل است و به عنوان یکی از 5 سازمان معتبر بین المللی  ارزیابی در سطح جهانی شناخته می شود.

دلیل اصلی این افزایش ارزش هاوال سخت کوشی و کار زیاد است که علاوه بر آن این برند خودروسازی افتخارات زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

شرکت هاوال در سال 2017 به عنوان " رهبر صنعت در طرح برندهای ملی " شناخته شد و در ماه سپتامبر همان سال محصولات این برند خوش نام از جمله هاوال  H6 و H2 به سبب کسب جایگاه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان در بخش خودروهای شاسی بلند از سوی انجمن خودروسازی چین مورد تحسین قرار گرفت.

از دیگر افتخارات هاوال می توان به کسب 5 ستاره ایمنی ANCAP برای هاوال H2 در سال گذشته و جایزه طلا هاوال H7 برای عملکردی تاثیرگذار در بخش خودروهای شاسی بلند بزرگ و متوسط در سال 2018 اشاره کرد.

علاوه بر این، دیگر محصول این برند پرچمدار، هاوال F5 در ماه مه سال جاری جایزه "بهترین خودرو جدید" را در میان برندهای چینی در نمایشگاه پکن کسب کرد.

این شرکت خودروسازی تا حدود زیادی موفقیت خود را مدیون نسخه هاوال H6 است و به نوعی تاج پادشاهی به این خودرو پرطرفدار تعلق دارد.

خودرو هاوال H6 برای 61 امین ماه متوالی عنوان پرفروش ترین شاسی بلند را در بازار بزرگ چین یدک می کشد و تاثیر زیادی در موفقیت هاوال داشته است.

دیگر محصول این شرکت، هاوال H4 در مارس سال 2018 معرفی شد و تنها پس از 3 ماه با فروش بیش از 6 هزار نسخه در ماه در صدر پرفروش ترین خودرو قرار گرفت.

برند چینی هاوال با سرعت برق آسایی به سمت جلو حرکت می کند و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک در میان 10 برند خودروسازی جهان قرار بگیرد.

 لازم به ذکر است که نماینده رسمی برند هاوال در ایران، گروه خودروسازی بهمن موتور بوده که طی چند ماه گذشته خودرو هاوال H2 را به بازار ایران عرضه کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158566
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه