«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هاوال H2 را بیشتر بشناسید/خوش نامی که به اشتباه بد نام شد

هاوال محصولی بود که بر خلاف بیشتر هموطنانش در کشور از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد اما متاسفانه مشکلات همیشگی برخی از فروشندگان خودرو در مدیریت عرضه، باعث شد که این برند چینی به اشتباه بد نام شود آن هم در شرایطی که می توانست نگرش دیگری از کیفیت چینی را به خریدارانش نشان دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این روزها بازار خودرو ایران پر از چینی هایی است که معمولا نام و نشان درستی ندارند و از طرفی به دلیل قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا در بازار، توانسته اند جایگاه خوبی برای خود دست و پا کنند. بازاری که توسط بسیاری از بی کیفیت های چینی قبضه شده و داد خریداران خود را نیز در آورده این بار منتظر ورود یک محصول دیگر از سرزمین اژدها است که در عین تفاوت کیفیتی و ظاهری بسیار نسبت به هم وطنانش دست به عصا وارد می شود تا بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

بدون اغراق هاوال یکی از معتبرترین  برندهای کشور چشم بادامی ها بوده که متعلق به خودروساز چینی گریت وال موتورز است و عمده محصولات این شرکت را خودروهای اس یووی تشکیل می‌دهند.این شرکت خوش نام که در مارس ۲۰۱۳ راه اندازی شد برای اولین بار توسط یکی از شرکت های ایرانی محصولات هاوال را وارد بازار ایران کرد.

هاوال محصولی بود که بر خلاف بیشتر هموطنانش در کشور از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد اما متاسفانه مشکلات همیشگی برخی از فروشندگان خودرو در مدیریت عرضه، باعث شد که این برند چینی به اشتباه بد نام شود آن هم در شرایطی که می توانست نگرش دیگری از کیفیت چینی را به خریدارانش نشان دهد.

حضوری دوباره

هاوال H2 اینبار توسط گروه بهمن به بازار کشور عرضه خواهد شد تا به واسطه مدیریت درست و منطقی این خودروساز قدیمی کشور، با اطمینان خاطر به دست مشتریان خود برسد.

موضوع ایمنی خودرو و کاهش تلفات جانی، در کشورها و شرکتهای مختلف خودروسازی جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف اصلی این خودروساز چینی نیز تولید خودروهایی با سطح ایمنی بالا است.

به نظر می رسد این برند خوش نام در راستای تحقق این هدف بسیار قدرتمند ظاهر شده و هاوال H2 موفق به دریافت 5 ستاره ی ایمنی از سوی استاندارد ANCAP شده است.

این محصول هاوال از ایربگ های پرده ای و جانبی بهره برده ودر تمام تست ها از جمله تست تصادف جانبی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

از دیگر موفقیت های خودروی هاوال H2 می توان به استقبال بی نظیر بازار آفریقایی جنوبی در مدت زمان بسیار کوتاه اشاره کرد.

به علاوه، این محصول سرزمین اژدها با قوانین ایمنی چین، اتحادیه اروپا و آمریکا مطابقت دارد و به دنبال ایمنی بیشتر برای سرنشینان خود است.

هاوال H2 که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است از یک پیشرانه 4 سیلندری به حجم 1.5 لیتر بهره می برد. این پیشرانه به سامانه توربوشارژر نیز مجهز است که از توانی معادل 148 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتن‌متر برخوردار است.

پیشرانه مذکور به همراه گیربکس‌های 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود که نسخه‌های وارداتی به کشورمان از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره خواهند برد.

شتاب صفر تا صد این پرفروش بازار 12.9 ثانیه  در نسخه تک دیفرانسیل و 13.6 ثانیه در نسخه دو دیفرانسیل است.

از دیگر امکانات ایمنی این محصول می توان به سیستم ضد بلوکه ترمز (ABS)، سیستم کمکی ترمز BA))، سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سامانه ضربه‌گیر کناری (SIPS)، سیستم ISOFIX برای صندلی کودک، سامانه قطع سوخت در زمان تصادف و باز شدن درب‌ها به‌صورت اتوماتیک در مواقع ضروری اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، بر اساس برخی از اطلاعات به دست آمده خط مونتاژ هاوال H2 در گروه بهمن راه اندازی شده و این محصول چشم بادامی ها در حال تولید در کشور است.

بر اساس این گزارش احتمالا در هفته های آینده خط تولید هاوال به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و هم اکنون نیز چند محصول به صورت آزمایشی تولید شده است.

افتتاح خط تولید این محصول در کشور از بسیاری جهات حائز اهمیت است چرا که اگر بخواهیم از موضوعات مهمی نظیر داخلی سازی محصولات با کیفیت و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده برای کشورمان بگذریم، موضوع تامین قطعات که یکی از بزرگترین معضلات خرید خودروهای چینی در کشور است برای هاوال H2 بی معنی خواهد بود و خریداران این محصول می توانند با خیال آسوده از سواری یک چینی با کیفیت لذت ببرند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=150685
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه