«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هاوال H2 پیش از موعد تحویل به دست مشتریان رسید/عمق داخلی سازی به 40 درصد می رسد

صبح امروز طی مراسمی با عنوان "کلید سپاری هاوال H2" اولین سری این محصولات با حضور مدیران ارشد شرکت بهمن موتور و اصحال رسانه تحویل مشتریان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از استقبال خریداران از خودرو هاوال H2 که در کمتر از پنج دقیقه سایت فروش این محصول بسته شد، صبح امروز شرکت بهمن موتور طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد این شرکت، بخشی از خودروهای فروخته شده را پیش از موعد به مشتریان خود تحویل داد تا بار دیگر نشان دهد که هر آنچه که از پس زمینه بد این محصول در بازار ایران وجود داشت به دلیل ناکارآمدی شرکت قبلی عرضه کننده این محصول بوده و در حقیقت خریداران این محصول با یک خودرو کاملا استاندارد و با کیفیت طرف هستند.

در حاشیه این مراسم، حمیدرضا داودزاده، مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به میزان تولید این شرکت در سال 96 بیان کرد: سال 96 تولیدات شرکت بهمن موتور با افزایش 60 درصدی همراه بود و این مهم را مدیون تولید 26 هزار خودرو در این سال هستم. البته در سال جاری برنامه اصلی شرکت افزایش ظرفیت تولید به میزان 50 هزار خودرو است که امیدواریم به این هدف خود نیز برسیم.

وی ادامه داد : هاوال H2 که امروز تحویل مشتریان عزیز شرکت شد، 5 ستاره ایمنی را به دست آورده و با توجه به قیمتش، از تمامی امکانات لازم بهره مند است.

داوودزاده ضمن عذرخواهی از مردم بابت اینکه نتوانستند در ثبت نام هاوال H2 موفق شوند، گفت : ما ظرفیت محدودی برای فروش داشتیم و متاسفانه از 14 هزار نفری که قصد ثبت نام جهت خرید این محصول را داشتند، تنها 1000 نفر موفق به خرید این محصول شدند که از این بابت متاسفیم اما مطمعن باشید که تمرکز شرکت بهمن موتور در سال جاری بر روی دو محصول هاوال H2 و H6 خواهد بود و شرایط فروش این محصولات مجددا اعلام خواهد شد.

وی افزود : ظرفیت تولید ما 6 هزار دستگاه بود که در حال مذاکره با شرکت مادر برای افزایش ظرفیت تولید هستیم چراکه استقبال خوبی از محصول شده است.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به میزان داخلی سازی هاوال H2 بیان کرد : همانطور که در حال افزایش میزان داخلی سازی B30 هستیم، به صورت موازی و طی دوسال عمق داخلی سازی هاوال H2 را به 40 درصد خواهیم رساند.

حمیدرضا داودزاده در پاسخ به پرسش خبرنگار میهن صنعت مبنی بر برنامه شرکت بهمن موتور برای عرضه اولین خودرو پلاگین هایبرید برند هاوال در بازار ایران گفت : شرکت هاوال مدیرعامل آئودی را برای این بخش از محصولات خود استخدام کرده و با به کارگیری از تیم طراحان قوی، تمرکز خوبی بر روی خودروهای الکتریکی و خودران کرده است اما برای صادرات این محصولات هنوز آمادگی ندارد. بر همین اساس تا شرکت هاوال آمادگی لازم را نداشته باشد ما نیز برنامه ای برای واردات این محصول نخواهیم داشت.

در ادامه امیر میرمنصف، مدیر سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور در خصوص وضعیت خدمات این شرکت بیان کرد : در سال جاری برنامه های زیادی برای گسترش شبکه خدمات پس از فروش خود داریم از جمله راه اندازی شبکه موبایل سرویس و همچنین خدمات 24 ساعته به محصولات شرکت که باعث رضایتمندی بیش از پیش مشتریان شود.

میر منصف افزود : در خصوص هاوال H2 نیز باید بگوییم که هیچگونه نگرانی در بخش تامین قطعات این محصول نداشته و حجم عظیمی از ثبت سفارش ها تا سال 98 نیز انجام شده است.

مدیر سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن گفت : همانطور که می دانید هاوال H2 در گذشته توسط یک شرکت واردکننده به بازار ایران عرضه شده بود که خریداران این محصول دچار سرگردانی بودند. ما به آن عزیزان هم سرویس ارائه خواهیم کرد و نگران تامین قطعات محصولات خود نباشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=152446
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه