مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو خبر داد:

هدف گذاری مدیران خودرو برای کسب رتبه یک در حوزه خدمات پس از فروش در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : هدف گذاری سال ۹۹ را بر مبنای رتبه یک و مقام سوم گذاشته ایم. تا این لحظه هیچ شرکتی به رتبه یک نرسیده و ما می خواهیم این جایگاه را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در جمع خبرنگاران گفت : مدیران خودرو در اوضاع کنونی شرکت؛ وضعیت خوبی در مبحث خدمات، فروش و تحویل خودرو داشته و از این بابت خوشحالیم.

 
مهندس محمد حسن گرمان افزود : هدف اصلی ما ارائه خدمات مناسب به مشتری و جلب رضایت حداکثری خریداران محصولات مدیران خودرو است. در سال های اخیر موضوع خدمات را بیشتر از پیش مورد توجه خود قرار دادیم چرا که جلب رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است.
 
 
وی گفت : پس از فروش محصول، تمامی مشکلات در حوزه تولید و یا فروش به بخش خدمات خواهد رسید و ما به خوبی به این موضوع اشراف داریم. اعتقاد بنده این است که جلب رضایت مشتریان در حوزه خدمات می تواند سهم بازار محصولات مدیران خودرو را خفظ کند.
 
مهندس گرمان ادامه داد : ما در ارزیابی سالانه شرکت، در حوزه خدمات پس از فروش شرایط خوبی داشته ایم. در سال ۹۶ در میان ۱۶ شرکت، رتبه سوم و مقام ۱۴ را به دست آوردیم. پس‌از برنامه ریزی های دقیق در سال بعد با ۸ پله سعود، به رتبه دوم و مقام ۶ رسیدیم. همچنین در سال ۹۸ با یک پله سعود رتبه دوم را حفظ و در مقام ۵ ایستادیم. هدف گذاری سال ۹۹ را بر مبنای رتبه یک و مقام سوم گذاشته ایم. تا این لحظه هیچ شرکتی به رتبه یک نرسیده و ما می خواهیم این جایگاه را کسب کنیم.
 
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : ما در سال ۹۶ هیچ نمایندگی رتبه یک نداشتیم. در سال ۹۷ توانستیم ۶ نمایندگی و در سال ۹۸ به عدد ۱۶ نمایندگی رتبه اول رسیدیم که این به معنای رشد بخش خدمات پس از فروش مدیران خودرو طی برنامه ریزی های صورت گرفته است.
 
مهندس گرمان ادامه داد: سطح کیفی محصولات مدیران خودرو نسبت به سال های گذشته بسیار رشد داشته و امروز محصولات ما در حال رقابت با محصولات اروپایی است.
 
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش مدیران خودرو  افزود : هر محصول جدیدی که وارد بازار می‌شود، خریداران نگران تامین قطعات آن هستند اما در مجموعه مدیران خودرو، ما پیش از ورود محصول جدید به موضوع تامین قطعات اهمیت ویژه داده ایم و هیچ وقت از این بابت نگرانی وجود نداشته است.
 
 
 
وی گفت : در حال حاضر پروژه های مد نظر ما برای رسیدن به اهداف مذکور و ارتقا سطح رضایت مشتریان، پروژه فالو آپ ( تماس با مشتری پس از دریافت خدمات ظرف ۴۸ ساعت)، حداقل موجودی قطعات تندرمصرف (موجود کردن حداقلی قطعات پر مصرف در ۱۶۵ نمایندگی کل کشور)، پروژه QC ( پایش خودروهای برگشتی از بخش خدمات پس از پیمایش ۲۰۰۰ کیلومتر و یا سه ماه توسط مهندسین)، عارضه یابی که شامل رصد عوامل نارضایتی مشتریان در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی های سراسر کشور و همچنین پروژه رفتار سازمانی استاندارد و تشریح تعمیرات است.
 
وی‌ در پایان گفت : شرکت مدیران خودرو تنها شرکتی بود که شریک تجاری اش در زمان تحریم کشور را رها نکرد و پای کار ماند. آغاز مجدد تحریم ها باعث خروج شرکت های خودروسازی از ایران شد و خریداران در تامین قطعات دچار مشکل شدند. اما شریک تجاری مدیران خودرو پای تعهدش ماند و در همان زمان موجودی قطعات شرکت را به دو برابر افزایش دادیم تا به مشکلات پیچیده ای برنخوریم.
 
به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، طرح ویژه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو از ۲۵ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ ۶ اسفند ادامه خواهد داشت. در این طرح خدماتی نظیر بازدید رایگان خودرو، تخفیف ۲۰ درصدی قطعات و اهدای جوایز به قید قرعه ارائه خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207330
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه