«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هرآنچه که باید از بیسو T3 و T5 در آستانه ورود به بازار بدانید+ مشخصات فنی و اطلاعات

بیسو T3 و T5 دو مدل از خودروهای شاسی بلند این کمپانی چینی هستند که به تازگی توسط سیف خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده اند و توانسته اند با برخورداری از امکانات و کیفیت مناسب بین رقبا پیش فروش موفقی را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کمپانی بیسو از گروه خودروسازی یین ژیانگ یک کمپانی صنعتی واقع در شهر چونگکینگ چین است که پیش از تولید خودرو همانند اکثر کمپانی های خودروسازی مشهور مشغول ساخت انواع پیشرانه، موتورسیکلت و وسایل نقلیه حمل و نقل بوده است.

لازم به ذکر است که برند بایک (BAIC) نیز که پیش از این در ایران حضور داشته، زیرمجموعه گروه خودروسازی یین ژیانگ است.

بیسو T3 و T5 دو مدل از خودروهای شاسی بلند این کمپانی چینی هستند که به تازگی توسط سیف خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده اند و توانسته اند با برخورداری از امکانات و کیفیت مناسب بین رقبا پیش فروش موفقی را تجربه کنند. مدیران کمپانی بیسو ادعا دارند که از ابتدا برای عرضه محصولاتی با کیفیت و قابل فروش در سطح جهانی برنامه ریزی کرده اند از این رو امکانات قرار داده شده در این خودرو بسیار کامل بوده و نمی توان ایرادی به آن گرفت.

هر دو این مدل ها از طراحی بدنه و اتاق زیبایی بهره می برند و همچنین طراحی بدنه این دو مدل بی شباهت با خودروهای نامدار ژاپنی نیست.

طراحی نسبتا به روز داشبورد و کابین این خودرو نیز به جذابیت هر چه بیشتر آن بین رقبا کمک فراوانی کرده است. طراحی این خودرو با توجه به خطوط بدنه گیرا نظر بسیاری از افراد جوان را نیز جلب خواهد کرد.

بیسو T3

مدل T3 کراس اوور کوچکتر این کمپانی است که در ایران با گیربکس اتوماتیک CVT عرضه می شود. در این خودرو به دلیل استفاده از پیشرانه 1.3 لیتری توربو می توان انتظار شتاب بهتر در کنار مصرف کمتری را نسبت به رقبا داشت و از جمله رقبای این خودرو در بازار ایران، خودروهایی نظیر جک S3، ام وی ام X22 و چانگان CS35 خواهند بود.

قیمت این مدل بیسو حدود 190 میلیون تومان بوده و با پیش پرداخت 90 میلیون تومان قابل پیش خرید است و موعد تحویل آن نیز خرداد ماه سال 1398 خواهد بود.

بیسو T5

مدل T5 نسخه بزرگتری از مدل T3 است که هم رده با خودروهای گران قیمت تر و بزرگتری نظیر چری تیگو 5، جک S5 و هایما S7 محسوب می شود. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو یک نمونه 1.5 لیتری توربو است که قدرت بیشتری نسبت به  پیشرانه مورد استفاده در مدل T3 ارائه می دهد.

قیمت پیش بینی شده برای این خودرو مبلغی در حدود 250 میلیوت تومان است که با توجه به قیمت رقبا ارزش خرید خود را همچنین حفظ می کند. پیش خرید این خودرو نیز با پرداخت مبلغ 125 میلیون تومان قابل انجام است و موعد تحویل نیز ماه خرداد سال 1398 اعلام شده است.

شایان ذکر است که بیسو T5 از سایز بسیار مناسبی بهره می برد که نکات مثبت دیگری نیز در رابطه با این محصولات تازه وارد سیف خودرو توجه ما را به خود جلب کرد. از این نکات می توان به بهره مندی این خودروها از لیست بلندبالایی از تجهیزات ایمنی مورد استفاده در خودروهای روز دنیا اشاره کرد، تجهیزاتی نظیر رادارهای جانبی ، سیستم هشدار خروج از خط ، ستون فرمان جمع شونده در برخورد از رو به رو و انواع سیستم های کنترل و پایداری خودرو در این خودرو را به گزینه ای ایمن و مناسب جهت خرید بدل می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169096
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه