استاندار سمنان در همایش روسای شعب :

هر جا صحبت عمران و آبادانی است نقش بانک کشاورزی به وضوح دیده می شود

میهن صنعت : محمدرضا خباز استاندار سمنان روز چهارشنبه در همایش روسای شعب، کارشناسان اعتباری ، بانکداران ارشد تجهیزمنابع و وصول مطالبات ، از عملکرد و خدمات بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، استاندار سمنان در این همایش که با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک برگزار شد،  ضمن تشکر از بانک کشاورزی به لحاظ توجه ویژه به بخش کشاورزی ، کار بانک را به خاطر رسیدگی به قشر کشاورز و دامدار و مستضعف مهم و با اهمیت تلقی کرد.

استاندار سمنان در ادامه از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک و همچنین مدیر ستادی بانک در استان سمنان به لحاظ همراهی در راه اندازی مجدد کارخانه کنسانتره توحید شاهرود تشکر و قدردانی کرد و گفت یکی از خاطره های خوبی که از بانک کشاورزی دارم مربوط به راه اندازی همین کارخانه است. وی از توجه و اعتماد مدیرعامل بانک برای راه اندازی مجدد این کارخانه قدردانی کرد و گفت در سال اقتصاد مقاومتی این اقدام بانک بسیار ارزنده بوده و من از مسئولان بانک کشاورزی سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: اصل کار بانکداری در کشور کار بسیار سخت و دشوار است و افراد شاغل در بانک ها کار پر اضطرابی دارند و همچنین توقع مردم از کارمندان بانک بسیار بالاست.

استاندار سمنان ادامه داد: کارکنان بانک کشاورزی به دلیل سر و کار داشتن با بهره برداران حوزه کشاورزی شامل دامداران، کشاورزان و روستاییان، کار حساس تری دارند، زیرا روستاییان زبان انتقاد و حتی توان دفاع از خود را ندارند.

وی با بیان این که در استان سمنان مشکل کم آبی وجود دارد، اضافه کرد: مسوولان بانک ها باید توجه داشته باشند برای رفع مشکل کم آبی، اولویت پرداخت تسهیلات را برای کشاورزانی قرار دهند که از سامانه آبیاری نوین و الگوی کشت جدید استفاده می کنند.

استاندار سمنان تاکید کرد: وظیفه اصلی بانک کشاورزی و مسوولان جهاد کشاورزی این است که با عملکرد خوب خود، همگرایی بین کشاورزان سنتی و نوین به وجود بیاورند.

شایان ذکر است بعد از سخنان استاندار از تعدادی از همکاران استان که عملکرد خوبی در حوزه های مختلف داشتند توسط استاندار و نظری عضو هیئت مدیره بانک قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=94935
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه