میهن صنعت:

هزار مسكن مهرآماده افتتاح شد

میهن صنعت: دستور توقف ساخت مسکن مهر جدید از سوی وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اتمام واحدهای نیمه‌تمام در شرایطی صادر شده است که به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دولت تا ۳ سال دیگر درگیر ساخت مسکن مهر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،محسن نریمان با اشاره به اتمام ساخت 120هزار واحد مسکن مهر در روزهای اخیر گفت:اتمام سایر پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر به شرایط پروژه‌ها بستگی دارد. برخی از پروژه‌ها در آخرین روزهای عمر دولت قبلی آغاز شد و برخی در سال 91.ساخت بعضی از پروژه‌ها 3 سال زمان می‌برد.

بااین‌حال تا 3 هفته آینده 20هزار واحد مسکن مهر 18شهر جدید را برای افتتاح آماده کرده‌ایم. وی با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن نیز حدود 100هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح کرده است، اظهار کرد: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی این تعداد واحد مسکونی به‌تدریج در هفته‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش همشهری در این شرایط به‌نظر می‌رسد دولت یازدهم تا سال آخر فعالیت خود همچنان با مسکن مهر سر و کار داشته باشد. طرحی که توسط دولت قبل آغاز شده است و دولت یازدهم نسبت به آثار زیانبار تورمی آن برای اقتصاد انتقاد دارد تا 3 سال دیگر همچنان گریبان وزارت راه و شهرسازی را می‌گیرد. عباس آخوندی بارها تأکید کرده است که این شیوه مسکن‌سازی‌ برای مردم و دولت دردسرساز است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=27740
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه