از ۸ تا ۱۱ دی برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب

میهن صنعت : هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 253 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی 8 تا 11 دی ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش میهن صنعت علیرضا دایمی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اعلام این مطلب گفت:در نمایشگاه مزبور مقرر شده تا سفرا و وزرای آب کشورهایی که با آنها مراوده داریم حضور پیدا کنند که تاکنون حضور شرکتهایی از کشور آلمان، ایتالیا، چین و دانمارک در این نمایشگاه قطعی شده است.

 

وی با بیان اینکه شمار شرکت های داخلی با رشد 15 درصدی در مقایسه با سال گذشته به 253 شرکت رسیده است ادامه داد:این نمایشگاه در فضایی به وسعت 16 هزار مترمربع در هشت سالن نمایشگاهی برگزار می شود و در پایان 30 شرکت برتر در بخش های تولیدی، مشاوره ای، پیمانکاری و شرکت های خارجی به عنوان شرکت های برتر انتخاب می شوند.

 

بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه هر ساله با حضور شمار زیادی از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب برپا می شود.

این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و کالاهای خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آینده خود را هدایت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7947
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه