میهن صنعت :

هشت کاراته‌کا به المپیک هنرهای رزمی دعوت شدند

میهن صنعت :‌ کمیته برگزاری المپیک هنرهای رزمی شش عضو تیم ملی را برای حضور در این دوره از مسابقات به روسیه دعوت کردند که نام امیر مهدیزاده قهرمان سال 2012 جهان که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد نیز در این فهرست قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، المپیک هنرهای رزمی مهرماه سالجاری به میزبانی روسیه در سن پترزبورگ برگزار می‌شود و کمیته برگزاری اسامی کاراته کاهای حاضر در این مسابقات را اعلام کرد که در این بین نام هشت ایرانی نیز دیده می‌شود.

بر همین اساس امير مهدیزاده و سعيد احمدی قهرمان و نايب قهرمان جهان،علي فداكار، ذبيح الله پورشيب، نازنين دوستی و حميده عباسعلی قهرمانان آسيا در ازبکستان 2012 و پگاه زنگنه و فاطمه چالاكی دو بانوي نقره‌ای آخرين مسابقات قهرماني قاره كهن نفراتی هستند كه مجوز حضور در رقابتهاي روسيه را بدست آورده‌اند.

در اين ميان علي فداكار و امير مهدي زاده دوران نقاهت پس از مصدوميت خود را طي مي كنند و شاید شرايط شركت در این مسابقات را پیدا نکنند اما سایر نفر ات پس از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی به سن پترزبورگ روسیه خواهند رفت.

گفتنی است تيم ملی كاراته ايران در دوره قبلي كامبت گيمز با 4 نماينده شركت كرد كه حاصل آن كسب دو طلا و نقره توسط سعيد فرخي و محمد رضا غروبی بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=23132
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه