میهن صنعت :

هشدار ایران خودرو به امدادهای غیرمجاز

میهن صنعت : شرکت امداد خودرو ایران با تاکید براینکه تنها شرکت خدمات امدادی وابسته به گروه صنعتی ایران خودرو است، هشداد داد: مجموعه های امدادی غیر مجاز و فاقد استاندارد لازم همچنان مشتریان را در دام سودجویی و دریافت مبالغ غیر متعارف خود می اندازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجموعه های غیراستاندارد با سوء استفاده از نام امداد خودرو ایران (شرکت خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو) در متن بازاریابی تلفنی و همچنین ارسال پیامک به مشتریان، اقدام به دریافت وجه غیرقانونی و فروش خدمات غیرمتعارف به هموطنان می کنند که باعث نارضایتی آنان شده است.

این شرکت ها با تماس با دارندگان محصولات ایران خودرو با پیش شماره هایی مانند 77-021 ، 33-021 ، 66-021 و 64-021 از سوی شرکت هایی با نام های مختلف و معرفی شرکت به عنوان ارایه کننده خدمات امدادی ، اقدام به فروش اشتراک خدمات و تضمین قطعه با تعرفه های غیر مجاز کرده اند.

شرکت امداد خودرو ایران تصریح کرده است : هرگونه فعالیت و همکاری با عاملیت فروش این مجموعه های غیر مجاز تکذیب می شود.
محصول ارایه شده در قالب کارت اشتراک امداد و کارت طلایی ستاره دار عنوان شده است که در شکایات مشتریان مبالغ آن به همراه عناوینی مانند تخفیف برنده مسابقه، خوش حسابی و تخفیف ویژه از مشتریان و هموطنان عزیز دریافت می شود.

شرکت امداد خودرو ایران تاکید کرده است فروش اشتراک های طلایی و امدادسیار شرکت امدادخودرو ایران در نمایندگیهای مجازایران خودرو، دفاتر منطقه ای امدادخودرو ایران درشهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، ساری، رشت، همدان، اهواز و کرمان و همچنین دفاتر بازاریابی خصوصی تعاونی امداد کار ایرانیان ارائه می شود که هموطنان جهت استعلام ازصحت فعالیت مجازاین مجموعه ها می توانند با شماره تلفن سراسری 096440 تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت www.096440.ir اطلاعات لازم را کسب کنند.

خبر دیگری هم حاکی است شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ـ ایساکو ـ طرح تکریم مشتری را در هفته اول شهریور به اجرا در می‌آورد.

در این طرح، تعویض قطعات شامل شمع، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن با 100 درصد تخفیف، رایگان خواهد بود و تعویض قطعات مذکور و تعویض روغن به‌صورت رایگان خواهد بود وهمه خودروهای زیر 10 سال ایران خودرو را در برمی‌گیرد.

همچنین وانت جدید ایران خودرو در راه تولید است و با آغاز تولید انبوه، وانت جدید پی.یو .وان، در سال آینده روانه بازار می شود.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو، میرجواد سلیمانی قائم مقام محصول و کیفیت ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: این وانت بر روی پلتفرم 405 و با هدف نوآوری و تامین نیاز بازار طراحی و تولید شده است و فضای بزرگ‌تری برای بار اختصاص یابد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22545
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه