مديرعامل ايران خودرو عنوان كرد؛

همايش بين المللی خودروسازی، فرصتي مناسب در ديپلماسی صنعتی

میهن صنعت : مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو برگزاري همايش بين المللي صنعت خودرو را فرصت مناسبي براي گشوده تر شدن چتر دپيلماسي صنعتي ارزيابي كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس هاشم یكه زارع تاكید كرد: حضور نمایندگان شركت های خودرو سازی و صنایع وابسته در این همایش سرفصلی نو در تعامل بین المللی برای توسعه این صنعت در كشور و منطقه است.

وی یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یكی از بزرگترین خودرو سازان خاورمیانه امیدوار است تا این همایش فرصت مغتنمی برای مدعوین و  خانواده خودروی كشور باشد تا به زمینه های مناسب برای گسترش و تعمیق روابط بین المللی و شكوفایی این صنعت در ایران و خاور میانه دست یابند.

مهندس یكه زارع با اشاره به این كه در اهداف و راهبردهای  كلان ایران خودرو توسعه علمی با رویكرد مشاركت در عرصه جهانی را به عنوان اصلی اساسی باور داریم، افزود: رجای واثق دارم كه با همكاری و همراهی در برگزاری چنین همایش های می توان فرصت مناسبی برای تامین اهداف فراهم آورد.

وی در پایان اظهار امیدواری كرد، مشاركت كنندگان در این همایش مجالی یابند تا برای گسترش هر بیشتر روابط میان كشورها و ملت ها سهم خود را افزایش دهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32482
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه