معاون طرح و برنامه گروه خودروسازی سایپا :

همایش بین المللی خودرو ایران دیپلماسی فعال صنعتی و اقتصادی

میهن صنعت : معاون طرح و برنامه گروه خودروسازی سایپا در خصوص همایش بین المللی خودرو ایران در آذر ماه گفت : برگزاری این همایش نوعی دیپلماسی اقتصادی – صنعتی میباشد که برای اولین بار و با درایت وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، داریوش گل محمدی افزود :در هفته های اخیر و همزمان با دیپلماسی فعال سیاسی مجریان همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با ارسال نامه هایی برای خودروسازان برتر جهانی جهت حضور در کنفرانس بین المللی تهران و به تبع آن حضور در عرصه خودرو ایران نوعی دیپلماسی صنعتی و اقتصادی را از خود به منصه ظهور رساندند .

معاون طرح و برنامه گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد : بازار خودرو ایران برای خودروسازان خارجی بسیار با اهمیت است و برگزاری این همایش موجب خواهد شد تا خودروسازان مطرح جهان بیشتر با توانمندیها و پتانسیل های صنعت خودرو ایران آشنا شوند که در نهایت منجر به همکاری های نزدیکتر خواهد شد .

وی در پایان گفت : بازار خودرو ایران بستر مناسبی برای همکاری و سرمایه گزاری خودروسازان خارجی میباشد و مطمئناً خودروسازان بزرگ نیز این موضوع را درک کرده اند و مایلند با حضور در ایران از رقبای خویش عقب نمانند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30998
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه