میهن صنعت :

همایش صنعت خودرو زمینه توسعه را برای خودروسازی ایران فراهم خواهد کرد

میهن صنعت :‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت همکاری خودروسازان داخلی با شرکت های مطرح بین المللی جهت پیشرفت و توسعه این صنعت در داخل خبر داد و گفت: بازار خودروی ایران بستر مناسبی جهت سرمایه گذاری و همکاری تولیدکنندگان جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، مهندس سعید مدنی  با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: با توجه به حضور خودروسازان خارجی در ایران می توان الگوبرداری از توانمندی های آنان را راهگشای توسعه و ارتقا جایگاه خودروسازی در ایران قلمداد کرد.

وی افزود: حضور خودروسازان مطرح جهانی در ایران زمینه های گسترش همکاری های مشترک را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به این مطلب که توانمندی و امکانات تولید خودرو در ایران در منطقه بی بدیل است تصریح کرد: خودروسازان جهانی به خوبی بر این موضوع واقفند که خطوط تولید و امکانات موجود در ایران در سطح بسیار بالایی قرار داشته و ظرفیت کشور این امکان را فراهم کرده که با سرمایه گذاری و انتقال تجربیات سودآوری فراوانی را در داخل و خارج نصیب ما و این شرکت ها کند.

مهندس مدنی خاطرنشان کرد: صنعت خودروسازی در ایران به عنوان دومین صنعت مهم کشور تلقی شده و در صورت فراهم شدن شرایط لازم از جمله اصلاح روابط با شرکت های خارجی می توان سرمایه گذاری دراز مدتی در زمینه فناوری و اشتغال کرد.

وی در خاتمه ضمن تمجید از حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری همایش بین المللی صنعت خودروسازی گفت: برگزاری همایش صنعت خودرو در این سطح و حجم تاکنون در ایران بی سابقه بوده و امیدواریم با انجام این کار زمینه رشد و توسعه صنعت خودرو ایران فراهم شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31403
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه