میهن صنعت :

همكاري زامياد در پروژه حمل و نقل شهري معلولان

میهن صنعت : شركت زامياد تامين خودروهاي مورد نياز براي حمل و نقل شهري معلولين را بر عهده گرفت.

به گزارش میهن صنعت، شركت زامياد تامين خودروهاي مورد نياز براي حمل و نقل شهري معلولين را بر عهده گرفت.

پروژه حمل و نقل شهري معلولين براي اولين بار از سوي شهرداري تهران و شركت زامياد به اجرا در خواهد آمد و شركت زامياد عهده دار تامين خودروهاي مناسب سازي شده اين طرح خواهد بود.

براين اساس سيد جعفر هاشمي تشكري معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري به خبرنگار سايپا نيوز گفت: شركت زامياد يكي از همكاران پروژه حمل و نقل ويژه معلولين است و مجموعه شهرداري تهران حضور اين شركت را به فال نيك گرفته و با توجه به آثار مثبت اجتماعي پروژه حمل و نقل معلولين، زامياد نيز در  نتايج معنوي اين پروژه سهيم خواهد بود.

هاشمي تشكري تصريح كرد: محصولات شركت زامياد داراي ويژگي هاي مناسبي براي استفاده در حوزه حمل و نقل شهري است و خودروهاي توليدي اين شركت، تمامي مشخصات مورد نياز براي استفاده در اين پروژه را دارا است.

 

معاون حمل ونقل ترافيك شهرداري تهران با اشاره به همكاري هاي موثر زامياد در اين پروژه تاكيد كرد: همكاري و تعامل و همچنين رعايت اصل مشتري مداري توسط شركت زامياد باعث ايجاد همكاري موثر در اين پروژه شد و اعتقاد شهرداري بر همكاري بيشتر با اين مجموعه است.

هاشمي تشكري خاطرنشان كرد: شهرداري تهران در تمام پروژه هاي حمل و نقل اعم از حمل بار و مسافر سعي كرده است با حمايت از سازندگان و از صنعت گران داخلي پروژه هاي خود را پيش ببرد و اين امر از لحاظ گوناكون به نفع اقتصاد و صنعت كشور و همچنين به سود مردم و مجموعه شهرداري است

رضا سرائي مديرعامل شركت زامياد نيز از توافق تحويل تعدادي از خودروهاي ون و ديلي اين شركت به شهرداري تهران خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه اين خودروها بزودي باتغييرات كاربري مناسب جهت استفاده معلولين در اختيار شهرداري تهران قرار خواهد گرفت.

گفتني است پایانه حمل و نقل و عمومی ویژه معلولین و جانبازان در زمینی به مساحت 1 هکتار در محدوده میدان آزادی احداث شده و اولین ناوگان نقلیه عمومی ویژه معلولین که شامل خودروهای ون و اتوبوس های مناسب سازی شده است نیز در این پایانه مستقر شده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7005
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه