«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

همه چیز در مورد کیا سلتوس

کیا سلتوس با قیمت پایه 21,990 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از امکانات استاندارد آن می توان از رینگ های 18اینچی، صفحه نمایشگر 8 اینچی مجهز به اپل کارپلی و پیشرانه 2 لیتری با قدرت 146 اسب بخار نام برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کیا سلتوس با قیمت پایه 21,990 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از امکانات استاندارد آن می توان از رینگ های 18اینچی، صفحه نمایشگر 8 اینچی مجهز به اپل کارپلی و پیشرانه 2 لیتری با قدرت 146 اسب بخار نام برد.

5 تریم برای کیا سلتوس در نظر گرفته شده که هر 5 تریم این کراس اوور جمع و جور از جذابیت های فراوانی برخوردار است. تریم  توربو SX به عنوان گران قیمت ترین تریم شناخته شده و با ارزش 27,890 روانه بازار می شود. چراغ های جلو ال ای دی، تریم کرومی، رینگ های جدید، صفحه نمایشگر 10.3 اینچی به همراه سیستم جهت یابی و البته رادیو ماهواره ای تنها بخشی از قابلیت های مورد توجه  این تریم تلقی می شود.

کیا سلتوس توربو SX مطمئنا از قدرتمند ترین پیشرانه بهره برده و در زیر کاپوت آن نسخه 1.6 لیتری توربوشارژر  با قدرت 175 اسب بخار قرار می گیرد.

مشتریان می توانند در صورت تمایل آپشن هایی نظیر پکیج سانروف را با قیمت 700 دلار سفارش دهند. در این لیست بلند آپشن روشنایی داخل با قیمت 300 دلارو تشک کفپوش با قیمت 130 دلار به چشم می خورد.

علاوه براین،  امکان سفارش رنگ بندی آبی اقیانوسی تیره با سفید روشن، آبی اقیانوسی تیره با مشکی گیلاسی، زرد به همراه مشکی گیلاسی، سفید روشن و مشکی گیلاسی به وجود آمده است.

 

امکانات داخلی این خودرو با توجه به نوع تریم متفاوت است. به عنوان مثال، نسخه توربو SX با  تریم صندلی  سوفینو مشکی " Sofino" به فروش می رسد و مدل EX با تریم خاکستری سوفینو به بازار عرضه می شود.

دو نسخه LX و پایه ورژن S با روکش مشکی وتریم سوفینو به همراه روکش مشکی با تزیینات و دوخت آبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بزرگ ترین صفحه نمایشگر کابین نیز به تریم توربو SX این خودرو تعلق دارد که سرنشینان می توانند از صفحه نمایشگر 10.3 اینچی آن با پشتیبانی از اپل کارپلی نهایت لذت را ببرند.

کیا سلتوس توربو SX با فناوری های ایمنی استاندارد نظیر سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از خطوط  به مشتریان ارائه می شود. قیمت پایه برای کیا سلتوس 21,990 دلار اعلام شده که برای خرید نسخه توربو SX باید 30,185 دلار پرداخت کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190737
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه