«میهن صنعت» گزارش می دهد:

همکاری بتیس با 14 برند بین المللی برتر

نشست خبری بتیس صبح امروز سه شنبه 29 شهریور 1401 با هدف تشریح دستاوردها و توانمندی های این مجموعه برگزار شد که مدیر عامل شرکت بتیس در جریان این نشست از همکاری با 14 برند برتر بین المللی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  نشست خبری بتیس صبح امروز سه شنبه 29 شهریور 1401 با هدف تشریح دستاوردها و توانمندی های این مجموعه برگزار شد که مدیر عامل شرکت بتیس در جریان این نشست از همکاری با 14 برند برتر بین المللی خبر داد.

امین فواکهی؛ مدیر عامل شرکت بتیس در جریان این نشست عنوان کرد: بتیس یکی از مجموعه های باسابقه فعال در زمینه  تولید محصولات نظارتی، کنترلی و حفاظت الکترونیک است و در حوزه طراحی، تولید، راه اندازی و خدمات پس از فروش درب های اتوماتیک، سیستم های هوشمند، نظارت تصویری و .. موفق شده تا اعتماد سازمان های دولتی و خصوصی را جلب کند.

وی با اشاره به چالش های این حوزه و مقاومت شرکت هایی مانند ایران خودرو در برابر درب های اتوماتیک های اسپید و یکپارچه‌ سازی سیستم عنوان کرد: محصولات بتیس تا به امروز در نهاد ریاست جمهوری، سالن اجلاس سران،  ایران مال، فرمانیه، رویال سعادت آباد، فرودگاه امام خمینی، برج میلاد، منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، فولاد خراسان، مدیریت اکتشاف نفت ملی ایران و ایران خودرو نصب شده است.

مدیر عامل شرکت بتیس در ادامه عنوان کرد که با 14 برند بین المللی همکاری مشترک دارند و وسواس زیادی برای انتخاب بهترین برندها صورت گرفته است.

امین فواکهی اضافه کرد:  بتیس در حال حاضر در 7 رسته مجزا و تخصصی فعالیت کرده که برای ادامه همکاری با برندهای بین المللی تمهیداتی برای دور زدن تحریم ها انجام داده است.

مدیر عامل شرکت بتیس در خصوص نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک گفت: نصب درب های اتوماتیک در ابتدا با بیمارستان های هاشمی نژاد و بقیه الله آغاز کردیم و در حال حاضر با مجموعه هایی مانند ایران خودرو و پارس خودرو همکاری داریم.

مهدی امیرآبادی، مدیرتوسعه بازار شرکت بتیس در خصوص درب های اتوماتیک نیز گفت:  بنابراین ما محصولی را به صورت داخلی و متناسب با نیاز بازار داخلی طراحی کردیم. ضمنا این محصول در بازارهای آسیای میانه نیز موفق عمل کرده است.

امین فواکهی ادامه داد: دوربین های مداربسته بتیس در ابتدا طی همکاری با یک شرکت هلندی تولید و نصب می شد که از کیفیت لازم برخوردار بوده و برای نهاد های مهم مانند ساختمان های ریاست جمهوری، سازمان انرژی اتمی، سالن اجلاس سران، فرودگاه‌های سراسر کشور، دیتا سنتر بانک ملت راه اندازی کردیم.

مدیر عامل شرکت بتیس در خصوص سایر فعالیت های این شرکت گفت: نصب و راه اندازی سیستم‌های مدیریت هوشمند پارکینگ ایران مال نیز بر عهده بتیس بوده که با کیفیت بالا انجام شد و در صورت کوچکترین اشتباه، ترافیک این پارکینگ به مسدود شدن بزرگراه خرازی منجر می‌ شد اما با نهایت دقت صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253019
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه