میهن صنعت :

همکاری تنگاتنگ سازمان حمایت با شورای رقابت برای تعیین قیمت‌ جدید خودرو

میهن صنعت : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت به این پرسش که چرا رئیس جمهور وارد موضوع خودرو شد؟ پاسخ داد و گفت: خودروسازان مکلفند براساس مصوبه قبلی دولت در مورد قیمت‌گذاری خودرو کار خود را ادامه دهند و تا زمانی که دستورالعمل جدید شرایط جد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت به این پرسش که چرا رئیس جمهور وارد موضوع خودرو شد؟ پاسخ داد و گفت: خودروسازان مکلفند براساس مصوبه قبلی دولت در مورد قیمت‌گذاری خودرو کار خود را ادامه دهند و تا زمانی که دستورالعمل جدید شرایط جدید را دیکته کند دستورالعمل های قبلی پابرجا است.

سید جواد تقوی در نشست خبری سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سئوال که تکلیف خودروسازان تا زمان ارائه دستورالعمل و قیمت های جدید چگونه خواهد بود؟ گفت: خودروسازان مکلف‌اند براساس مصوبه قبلی در مورد قیمت‌گذاری کار خود را ادامه دهند و تا زمانی که دستورالعمل جدید شرایط جدید را دیکته کند، قیمت‌های قبلی و دستورالعمل پابرجا خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مطابق با دستورالعمل‌های صادره تا ۱ اسفندماه سال جاری قرار بر این بود که خودروسازان براساس قیمت‌های سابق، یعنی پیش از ابلاغ دستورالعمل جدید قیمت گذاری خودرو که اوایل بهمن ماه ابلاغ شد، کار را ادامه دهند و از این تاریخ به بعد قیمت‌های جدید ملاک قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تمام همکاری را با شورای رقابت در رابطه با قیمت‌گذاری جدید خودرو خواهیم داشت که امیدواریم در جلسه‌های آتی بتوانیم کار را نهایی کنیم.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به این سئوال که چرا رئیس جمهور وارد موضوع خودرو شد؟ خاطر نشان کرد: دستوری که رئیس جمهور در زمینه کاهش قیمت خودرو صادر کرد، در واقع به منزله همکاری تنگاتنگ میان دستگاهها در این خصوص بود که بر این اساس، مقرر شد در قالب یک ستاد تمام دست اندرکاران خودرو در کنار هم قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: با دستور رئیس جمهور، هم اکنون این ستاد شکل گرفته است و از نقطه تامین ، تولید تا مصرف، نظارت اعمال خواهد شد.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13736
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه