میهن صنعت :

همکاری سامسونگ با ب ام و

میهن صنعت : ب ام و با سامسونگ برای ساخت ساعت های هوشمند گالکسی مخصوص خودروی برقی i3 دست به همکاری زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاید یکی از خیره کننده ترین رویدادی که در نمایشگاه الکترونیک لاس وگاس اتفاق افتاد، نمایش خودروی بدون راننده M235i از کمپانی ب ام و بود اما با این حال این تنها نمایش خیره کننده این خودروساز آلمانی نبود، آن چه ب ام و از آستین بیرون آورد، ساعت مچی هوشمندی بود که با کمک سامسونگ برای خودروی برقی i3 طراحی کرده بود.

در نمایشگاه الکترونیک لاس وگاس ب ام و به خوبی نشان داد که چطور یک ساعت مچی می تواند با یک خودرو ارتباط عملی و کاربردی برقرار کند.

خیلی از نوآوری هایی که در نمایشگاه ها به نمایش در می آیند، بیشتر جنبه به رخ کشیدن توانایی دارند اما این ساعتی که ب ام و با همکاری سامسونگ برای خودروی برقی ساخته نشان از آینده دارد. نرم افزاری که روی ساعت هوشمند نصب شده فقط زمان را نشان نمی دهد بلکه می تواند اطلاعات مهمی را در باره وضعیت خودرو نشان دهد از جمله: میزان شارژ باقی مانده در باتری خودرو، میزان پیمایش ممکن با همین برق ذخیره شده در باتری و اطلاعات کلیدی دیگر در باره عملکرد خودرو و غیره. علاوه بر این این ساعت نوعی کنترل از راه دور خودرو هم هست و می توان تمام درها و پنجره های خودرو را با آن کنترل کرد.

از روی این ساعت هوشمند می توان به مکان یاب و سیستم ناوبری خودرو دستور داد و مسیر را تعیین کرد و سیستم تهویه مطبوع خود را برای دمای دلخواه تنظیم کرد. حتی این ساعت هوشمند، سیستم تشخیص فرمان های صوتی راهم دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=38329
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه