میهن صنعت:

هند، بزرگترین بازار تبلت جهان را به نام خود ثبت کرد

میهن صنعت: بازار تبلت در کشور هند به بالاترین رشد خود در سال های اخیر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بنابر گزارش شرکت داده های بین المللی (IDC)، هند بزرگترین بازار تبلت جهان را در چهار ماهه سوم سال 2014 میلادی در دست دارد که افزایش روابط تجاری و برپایی نمایشگاه های مرتبط را می توان از جمله علل موثر در این امر عنوان کرد.
به گفته یکی از کارشناسان بازار هند، در ابتدا فروش تبلت در میان مردم با استقبال کمی روبرو شد اما با گذشت زمان و آشنایی بیشتر افراد با مزیت ها و کارکردهای بیشمار آن، میزان فروش تبلت سیری صعودی درپیش گرفت که پیش بینی می شود این بازار پایدار و دائمی باشد.
بیش از 90 درصد تبلت های موجود در این بازار با سیستم عامل اندروید ارائه می شوند که قیمت برخی از آن ها حتی به کمتر از 200 دلار نیز می رسد. البته نمی توان از تاثیر فبلت بر رشد این بازار چشم پوشی کرد. فبلت ها با صفحه نمایشی 8-9 اینچی با ورود به بازار هند بخش قابل توجهی از خرید و فروش را به خود اختصاص داده اند.
محصولات سامسونگ با فاصله ای زیاد نسبت به رقبا در صدر این مبادلات قرار دارند که پس از آن شرکت هایی همچون مایکرومکس و آی بال قرار دارند. کاشناسان هندی به دلیل فصلی بودن خرید، وضعیت بازار تبلت، چهارماهه سوم سال 2014 را چندان پررونق پیش بینی نمی کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63451
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه