گزارش تصویری

هنرمندان در جشنواره فیلم فجر

میهن صنعت : ششمین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اتفاقات و حواشی چون استقبال از فیلم رسوایی، حضور نمایندگان مجلس در سالن نمایش فیلم و توضیحات درباره پیشینه بازیگر زن خارجی یک فیلم همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، ششمین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اتفاقات و حواشی چون استقبال از فیلم رسوایی، حضور نمایندگان مجلس در سالن نمایش فیلم و توضیحات درباره پیشینه بازیگر زن خارجی یک فیلم همراه بود.

 
– فیلم سینمایی رسوایی اولین اکران روز ششم جشنواره فیلم فجر بود و بلندگوهای اطلاعات برای اطلاع رسانی ساعت تقدیر از عوامل، اکران و زمان برگزاری نشست پرسش و پاسخ این فیلم بسیار فعال‌تر از روزهای قبل عمل می‌کردند و از ساعت 9:30 به صورت مدام اعلام می‌شد که راس ساعت 10 اکران آغاز می‌شود و سرانجام با این همه تاکید فیلم با چند دقیقه تاخیر در حالی به نمایش درآمد که سالن، بالکن و پله‌ها و کف سالن پر از جمعیت بود. حجت الاسلام آقا تهرانی، علی مطهری، بیژن نوباوه در میان تماشاگران دیده شدند.
 
– در نشست خبری فیلم «گام های شیدایی» محمدرضا شریفی نیا درباره دلایل انتخاب «لوریت حنیفو» بازیگر لبنانی این فلم و شایعات درباره سوابق آن توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: از زمان نگارش فیلمنامه ما می دانستیم که باید از بازیگر زن غیر ایرانی استفاده کنیم چون در برخی سکانس ها مشکل حجاب داشتیم. در لبنان لوریت حنیفو به ما پیشنهاد شد که بعد از دیدن فیلم های قبلی و بررسی سابقه اش در سینما، وی را برای بازی در این فیلم انتخاب کردیم. بازیگری که ابتدا به ما پیشنهاد شده بود ملکه زیبایی  لبنان بود و وقتی که عکس های او را دیدیم متوجه شدیم که نمی توان از او استفاده کرد. حنیفو یکی از بهترین بازیگران لبنان و مسلط به زبان انگلیسی و روسی است  و تا کنون در هیچ فیلم خلاف شرعی بازی نکرده است.
 
– نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «خسته نباشید» در حالی برگزار شد که اکثر افراد حاضر در جلسه از تماشای فیلم رضایت داشتند، اما این جلسه بیشتر از مطرح کردن سوالات و گرفتن به درخواست‌های مختلف عوامل از مسئولان گذشت، به طوری که محسن قرایی کارگردان از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی خواست که نام افشین هاشمی را به تیتراژ فیلم بازگرداند و جلال فاطمی؛ بازیگر اصلی فیلم نیز داشتن تریبون را غنیمت شمرد و از وزارت ارشاد با گفتن این جمله که « بچه‌ها منتظرند لطفا فیلم بچگی‌ت رو فراموش نکن» من را از توقیف خارج کنید» درخواست خود را با صراحت مطرح کرد.
 
– ششمین روز از این دوره از جشنواره فیلم فجر بر خلاف روزهای قبل، مرکز همایش‌های برج میلاد بسیار زودتر از معمول خالی از جمعیت شد.
 
عکس های مهر، ایسنا، فارس، ایرنا، باشگاه خبرنگاران و شبستان از روز ششم جشنواره را در زیر ببینید.
 
 نشست خبری فیلم سینمایی رسوایی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نشست خبری فیلم سینمایی من عاشق سپیده صبحم
 
 
 
 
 
نشست خبری فیلم سینمایی خسته نباشید
 
 
 
 
 
 
 
نشست خبری فیلم سینمایی گام های شیدایی
 
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11201
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه