میهن صنعت :

هیوندای سوناتا و توسان 2016 ایمن شناخته شدند

میهن صنعت : هر دو مدل 2016 از هیوندای سوناتا و توسان موفق به کسب امتیار Top Safety Pick+از موسسه بیمه ایمنی جاده ها (IIHS)شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هر دو مدل 2016 از هیوندای سوناتا و توسان موفق به کسب امتیار Top Safety Pick+از موسسه بیمه ایمنی جاده ها (IIHS)شده اند.

هیوندای توسان مدل 2016 بازطراحی شده امتیاز ضعیف این کراس اوور در برخورد از جلو را بالا برده در حالی که یک سیستم ممانعت از برخورد جلو نیز توانسته است به افزایش این امتیاز کمک کند. هیوندای سوناتا مدل 2016 نیز امتیاز ایمنی خوبی را در این بخش به دست آورده که به دریافت عنوان Top Safety Pick+ برای آن کمک کرده است.

IIHS اعلام کرده فضای قرار گرفتن راننده در توسان 2016 در برخورد کوچک به خوبی محافظت شده و بیش تری تخریب در حدود 6 اینچی پدال ترمز بوده و در قسمت های دیگر بیش از 3 اینچ خرابی نداشته است.هم چنین حرکت آدمک تست تصادف در این خودرو به خوبی کنترل شده و کیسه های هوای کناری و جلو به خوبی کار کرده و از سر راننده محافظت کرده اند.

هیوندای سوناتا برای سال 2015 بازطراحی شده اما این خودروساز کره ای تغییراتی روی کمربند ایمنی راننده و سیستم تعلیق جلوی آن اعمال کرده تا امتیاز این خودرو در تست تصادف چپ کردن را بالا ببرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=76063
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه